TGIF

Freeedag! varit en sorglig dag då jag lämnade Sahlgrenska idag.. både praktikplatsen och min underbara handledare. Att säga hejdå till Therese var nog svårast faktiskt, haha. Vi kom så bra överens och trivdes verkligen ihop med henne. Hon sa hon kommer sakna mig o kramade mig, då var fasen ögonen fyllda med tårar kan jag ju säga. Var med gråt i halsen jag lämnade det stället idag! Varit fyra underbara veckor och kommer vara ett minne för livet. ♥
 
Sen efter praktiken mötte jag upp Linnea iallafall för vi skulle till gilda och göra ansiktsbehandlingar! Gjorde ju hudslipningen där men tycker inte jag ser något skillnad nu! Ska dit nästa vecka igen. Man måste göra typ 5 gånger för att det ska bli ett bra resultat, och det är riktigt billigt där så det är de värt. Längtar tills jag kan leva som vem som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

TGIF

Freeedag! varit en sorglig dag då jag lämnade Sahlgrenska idag.. både praktikplatsen och min underbara handledare. Att säga hejdå till Therese var nog svårast faktiskt, haha. Vi kom så bra överens och trivdes verkligen ihop med henne. Hon sa hon kommer sakna mig o kramade mig, då var fasen ögonen fyllda med tårar kan jag ju säga. Var med gråt i halsen jag lämnade det stället idag! Varit fyra underbara veckor och kommer vara ett minne för livet. ♥
 
Sen efter praktiken mötte jag upp Linnea iallafall för vi skulle till gilda och göra ansiktsbehandlingar! Gjorde ju hudslipningen där men tycker inte jag ser något skillnad nu! Ska dit nästa vecka igen. Man måste göra typ 5 gånger för att det ska bli ett bra resultat, och det är riktigt billigt där så det är de värt. Längtar tills jag kan leva som vem som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0