Tisdag

1 oktober, yay! Snart julafton tänkte jag då, men så räknade jag och pojkvännen hur många veckor det är kvar och det är faktiskt 12 veckor kvar.. så är inte så nära som det känns! Längtar verkligen till årets jul. Kommer bli supermysigt med en ny familjemedlem! Hon är beräknad att komma på torsdag så håller tummar och tår på att hon kommer då! Var med Rosie i söndags och magen bara fortsätter att växa känns det som.. vi köpte massa blöjor och rensade barnkläder och kollade vilka hon vill behålla och icke, så nu känns det verkligen nära! Känns som att vi har väntat en evighet så nu är det skönt att hon snart är här, lilla Maya. Snart är jag moster på riktigt, iih!
 
Förövrigt denna underbara dag så har jag varit ledig. Jätte skönt, och behövligt eftersom jag ska jobba helg! Var hos mamma o pappa för skulle uträtta lite ärenden på banken, så myste där ett tag, sen gick jag i stan och sen blev det mat och tvätteri med pojkvännen! Är så mysigt att bo här.. ♥ Vi har 23 månader idag också, nästa månad 2 år! Känns som dessa åren bara flytit undan och gått skit fort.. och det känns ärligt talat som att vi känt varandra hela livet. Blir bara mer kär för varje dag som går!!! 
 
Med detta sagt så rundar jag av. Ska kolla hollywood fruar nu snart.. mysa lite medan pojkvännen är iväg på träning! Ha en go kväll mina vänner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tisdag

1 oktober, yay! Snart julafton tänkte jag då, men så räknade jag och pojkvännen hur många veckor det är kvar och det är faktiskt 12 veckor kvar.. så är inte så nära som det känns! Längtar verkligen till årets jul. Kommer bli supermysigt med en ny familjemedlem! Hon är beräknad att komma på torsdag så håller tummar och tår på att hon kommer då! Var med Rosie i söndags och magen bara fortsätter att växa känns det som.. vi köpte massa blöjor och rensade barnkläder och kollade vilka hon vill behålla och icke, så nu känns det verkligen nära! Känns som att vi har väntat en evighet så nu är det skönt att hon snart är här, lilla Maya. Snart är jag moster på riktigt, iih!
 
Förövrigt denna underbara dag så har jag varit ledig. Jätte skönt, och behövligt eftersom jag ska jobba helg! Var hos mamma o pappa för skulle uträtta lite ärenden på banken, så myste där ett tag, sen gick jag i stan och sen blev det mat och tvätteri med pojkvännen! Är så mysigt att bo här.. ♥ Vi har 23 månader idag också, nästa månad 2 år! Känns som dessa åren bara flytit undan och gått skit fort.. och det känns ärligt talat som att vi känt varandra hela livet. Blir bara mer kär för varje dag som går!!! 
 
Med detta sagt så rundar jag av. Ska kolla hollywood fruar nu snart.. mysa lite medan pojkvännen är iväg på träning! Ha en go kväll mina vänner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0