addicted to you

åh härliga tisdag! kom hem för en stund sedan till färdiglagad middag som älskling hade gjort.. och guuud va gott! Var något nytt recept som han testade. Min mästerkock! ♥
 
Mötte upp Linnea efter skolan så stack vi till gymmet! Fick väldigt mycket gjort men tänkte åka dit igen sen när Jesper ska iväg på träning.. dubbelpass är alltid bra! Känns aldrig som jag får gjort tillräckligt, så det gör inget om jag går dit en extra gång och förlorar lite extra kalorier, haha!
Dagarna går så himla fort.. nu är det onsdag imorgon redan och sedan helg igen typ.. love it. Då smyger sig studenten allt närmare! :))) vi fick ju studentmössorna förra veckan, skit fin. Bara att man är så ful i den, haha.. längtar så jag spricker tills det är jag och min klass som springer ut för att fira att skolan är slut.. iih
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

addicted to you

åh härliga tisdag! kom hem för en stund sedan till färdiglagad middag som älskling hade gjort.. och guuud va gott! Var något nytt recept som han testade. Min mästerkock! ♥
 
Mötte upp Linnea efter skolan så stack vi till gymmet! Fick väldigt mycket gjort men tänkte åka dit igen sen när Jesper ska iväg på träning.. dubbelpass är alltid bra! Känns aldrig som jag får gjort tillräckligt, så det gör inget om jag går dit en extra gång och förlorar lite extra kalorier, haha!
Dagarna går så himla fort.. nu är det onsdag imorgon redan och sedan helg igen typ.. love it. Då smyger sig studenten allt närmare! :))) vi fick ju studentmössorna förra veckan, skit fin. Bara att man är så ful i den, haha.. längtar så jag spricker tills det är jag och min klass som springer ut för att fira att skolan är slut.. iih
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0