"Det verkar alltid omöjligt - tills det är gjort"

Det sa dem förut på gymmet, på en bilreklam haha.. Tyckte den var skit bra! Jag är så jävla bra. Är så himla stolt över mig själv för en gångs skull nu när träningen går så himla bra. Första gången jag skulle börja träna så sprang jag hemma på mitt löpband, såg inget resultat på typ 4 veckor och gav upp. Det tycker jag citatet i rubriken stärker, att allt verkar omöjligt tills dess att man äntligen är där. Truetruetrue. Idag har jag kört dubbelpass, först efter skolan och sen nu på kvällen. Kom hem nyss och har duschat osv, och känslan i kroppen nu är helt obeskrivlig! Kört skit hårt idag och kan inte annat än att klappa mig själv på axeln asså.
 
Imorgon är det jobb som gäller efter skolan, så ingen träning då, om inte efteråt men det tror jag nog inte.. Men går runt där massor, böjer mig ner, drar och sliter osv, så lite träning blir det allt, haha. Inte jobbat på hela månaden så är dags nu.. känns inte som det blir så mycket lön nästa månad men det får bli så. Är inget annat än en vikarie så får jag inget jobb så får jag ju inte. men går så bra så ändå! Får mitt ob tillägg ifrån jul och alla kvällar jag jobbat nästa månad också så skrapar ihop lite pengar iallafall!
 
Livet känns väääldigt bra just nu
 
 


amanda
01 January, kl. 00:01 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

Du är så himla duktig vännen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"Det verkar alltid omöjligt - tills det är gjort"

Det sa dem förut på gymmet, på en bilreklam haha.. Tyckte den var skit bra! Jag är så jävla bra. Är så himla stolt över mig själv för en gångs skull nu när träningen går så himla bra. Första gången jag skulle börja träna så sprang jag hemma på mitt löpband, såg inget resultat på typ 4 veckor och gav upp. Det tycker jag citatet i rubriken stärker, att allt verkar omöjligt tills dess att man äntligen är där. Truetruetrue. Idag har jag kört dubbelpass, först efter skolan och sen nu på kvällen. Kom hem nyss och har duschat osv, och känslan i kroppen nu är helt obeskrivlig! Kört skit hårt idag och kan inte annat än att klappa mig själv på axeln asså.
 
Imorgon är det jobb som gäller efter skolan, så ingen träning då, om inte efteråt men det tror jag nog inte.. Men går runt där massor, böjer mig ner, drar och sliter osv, så lite träning blir det allt, haha. Inte jobbat på hela månaden så är dags nu.. känns inte som det blir så mycket lön nästa månad men det får bli så. Är inget annat än en vikarie så får jag inget jobb så får jag ju inte. men går så bra så ändå! Får mitt ob tillägg ifrån jul och alla kvällar jag jobbat nästa månad också så skrapar ihop lite pengar iallafall!
 
Livet känns väääldigt bra just nu
 
 


amanda
01 January, kl. 00:01 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

Du är så himla duktig vännen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0