happyyyyy

Redan gått 2 dagar i skolan och nu är äntligen den sista termninen igång! Slutspurtet! Kan knappt förstå hur nära studenten är och hur snart skollivet är slut, helt sjukt. Blev klar med en jobbig historiauppsats förut också så nu är den äntligen ur världen.. man blir utmattad i både kropp och psyke när man håller på med för jobbiga skolarbeten haha! Skit trött nu så får väl se hur kvällen ser ut.. ska nog gå och lägga mig relativt tidigt idag!
 
Imorgon är det ju utgång som gäller! Ska ut med mina bästa tjejor Emma och Frida! ♥ Kommer bli grymt, vi har alltid så roligt tillsammans så kan inte bli en bättre fredag. Synd att man inte var ledig bara.. så mycket skönare att bara ligga och mysa på dagen och sen köra all in mot kvällen, heh! Men icke sa nicke, ska först till skolan och sen gymma! Laga mat också till mig och min älskling, sen kommer tjejorna så ska vi kröka och fixa oss. Kommer bli en toppen fredag. Det enda negativa är la att veckans träning är åt helvete om jag dricker alkohol, haha. Det säger vissa iallafall att en hel veckas träning kan bli förstörd. Men jag ska ju hålla på länge så det löser sig. Man lever bara en gång och måste faktiskt unna sig lite i livet. Jag är ung, och jag ska fasen ha kul imorgon, hehe. Dricka måttligt och dansa ihjäl mig, det är så jag rullar!
 
Grym helg utan tvekan.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

happyyyyy

Redan gått 2 dagar i skolan och nu är äntligen den sista termninen igång! Slutspurtet! Kan knappt förstå hur nära studenten är och hur snart skollivet är slut, helt sjukt. Blev klar med en jobbig historiauppsats förut också så nu är den äntligen ur världen.. man blir utmattad i både kropp och psyke när man håller på med för jobbiga skolarbeten haha! Skit trött nu så får väl se hur kvällen ser ut.. ska nog gå och lägga mig relativt tidigt idag!
 
Imorgon är det ju utgång som gäller! Ska ut med mina bästa tjejor Emma och Frida! ♥ Kommer bli grymt, vi har alltid så roligt tillsammans så kan inte bli en bättre fredag. Synd att man inte var ledig bara.. så mycket skönare att bara ligga och mysa på dagen och sen köra all in mot kvällen, heh! Men icke sa nicke, ska först till skolan och sen gymma! Laga mat också till mig och min älskling, sen kommer tjejorna så ska vi kröka och fixa oss. Kommer bli en toppen fredag. Det enda negativa är la att veckans träning är åt helvete om jag dricker alkohol, haha. Det säger vissa iallafall att en hel veckas träning kan bli förstörd. Men jag ska ju hålla på länge så det löser sig. Man lever bara en gång och måste faktiskt unna sig lite i livet. Jag är ung, och jag ska fasen ha kul imorgon, hehe. Dricka måttligt och dansa ihjäl mig, det är så jag rullar!
 
Grym helg utan tvekan.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0