I can i will

Min resa mot en bättre kropp har verkligen börjat på riktigt nu, med en ny hälsosam livsstil! Jag ska lyckas denna gången och inte bara ge upp så fort jag inte ser resultat på en månad.. jag ska kämpa för den delen av mig som börjat gråta på sommaren för att jag inte känner mig bekväm i att visa mig själv, för alla gånger jag brytit ihop i ett omklädningrum när ingenting ser fint ut på en, och för att jag inte kan gå i ljusa byxor, eller med endast ett linne för jag alltid måste ha något över för att täcka mig.. För alla dessa stunderna jag varit med om och är med om, ska jag kämpa, och inte ge upp. Jag ska allt visa mitt psyke att jag har viljan! Alla gånger man har tappat hoppet om sig själv.. men inte nu inte! Nu jävlar.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

I can i will

Min resa mot en bättre kropp har verkligen börjat på riktigt nu, med en ny hälsosam livsstil! Jag ska lyckas denna gången och inte bara ge upp så fort jag inte ser resultat på en månad.. jag ska kämpa för den delen av mig som börjat gråta på sommaren för att jag inte känner mig bekväm i att visa mig själv, för alla gånger jag brytit ihop i ett omklädningrum när ingenting ser fint ut på en, och för att jag inte kan gå i ljusa byxor, eller med endast ett linne för jag alltid måste ha något över för att täcka mig.. För alla dessa stunderna jag varit med om och är med om, ska jag kämpa, och inte ge upp. Jag ska allt visa mitt psyke att jag har viljan! Alla gånger man har tappat hoppet om sig själv.. men inte nu inte! Nu jävlar.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0