Nytt liv

Går verkligen skit bra nu med träning och kost.. äter bara bra mat, håller koll på hur många kalorier jag äter varje dag och hur mycket jag FÅR äta, och tränar 50 minuter på crosstrainer. Samt vikter osv.. är faktiskt stolt över mig själv. Känner hur stark motivationen är denna gången.. vet att jag kommer klara detta. Kollar inte kilon och hur mycket jag går ner utan jag går på resultatet i slutändan. Annars kommer jag tröttna som fasen om jag inte ser resultat direkt på vågen, det vet jag.. för jag har verkligen väldigt dåligt tålamod. Så om jag istället tänker att jag mår bra av träning och bra mat så kommer jag automatiskt gå ner i vikt och SE resultatet med ögonen istället för att stå och glo i onödan på en jädra våg.. Aaaas bra. Köpt proteinpulver och shaker också som jag hämtade i lördags! Skit kul. Bara att köra inför Beach 2014, haha! Vill vara snygg till studenten om bara 149 dagar och vill kunna känna mig trygg i sommarkläder och på stranden. 2014 kommer att bli mitt år!
 
Förövrigt så börjar ju skolan imorgon igen efter ett väldigt skönt lov. Gått aldelles för fort och är inte alls sugen på att börja skolan igen.. det bästa med det dock är ju att studenten kommer allt närmare. Men ändå, fy.. man måste ju stå ut de månaderna som är kvar också.. blä. Menmen, får tänka positivt. Om 5 veckor är det lov igen, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nytt liv

Går verkligen skit bra nu med träning och kost.. äter bara bra mat, håller koll på hur många kalorier jag äter varje dag och hur mycket jag FÅR äta, och tränar 50 minuter på crosstrainer. Samt vikter osv.. är faktiskt stolt över mig själv. Känner hur stark motivationen är denna gången.. vet att jag kommer klara detta. Kollar inte kilon och hur mycket jag går ner utan jag går på resultatet i slutändan. Annars kommer jag tröttna som fasen om jag inte ser resultat direkt på vågen, det vet jag.. för jag har verkligen väldigt dåligt tålamod. Så om jag istället tänker att jag mår bra av träning och bra mat så kommer jag automatiskt gå ner i vikt och SE resultatet med ögonen istället för att stå och glo i onödan på en jädra våg.. Aaaas bra. Köpt proteinpulver och shaker också som jag hämtade i lördags! Skit kul. Bara att köra inför Beach 2014, haha! Vill vara snygg till studenten om bara 149 dagar och vill kunna känna mig trygg i sommarkläder och på stranden. 2014 kommer att bli mitt år!
 
Förövrigt så börjar ju skolan imorgon igen efter ett väldigt skönt lov. Gått aldelles för fort och är inte alls sugen på att börja skolan igen.. det bästa med det dock är ju att studenten kommer allt närmare. Men ändå, fy.. man måste ju stå ut de månaderna som är kvar också.. blä. Menmen, får tänka positivt. Om 5 veckor är det lov igen, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0