nytt sunt liv!

Äntligen börjat med mitt nyttigare och bättre liv! Köpte gymkort i måndags och har verkligen kommit igång nu. Känner mig mer motiverad än någonsin och känner inte alls att jag kommer sakna allt sött. Tror kokosfettet jag och min syster köpte hjälper mot sockersug för det är verkligen helt borta.. middagen idag blev kyckling och broccoli! Älskar nyttig mat egentligen men ändå har man inte tänkt på att äta det utan ätit skit istället, vet fasen inte varför asså! Man har inte riktigt tänkt på vad man ätit innan men de gör jag nu! Känns jätte bra. Vill man ha resultat o ett annat liv får man ju jobba för det, så enkelt är det. Im gonna make it! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

nytt sunt liv!

Äntligen börjat med mitt nyttigare och bättre liv! Köpte gymkort i måndags och har verkligen kommit igång nu. Känner mig mer motiverad än någonsin och känner inte alls att jag kommer sakna allt sött. Tror kokosfettet jag och min syster köpte hjälper mot sockersug för det är verkligen helt borta.. middagen idag blev kyckling och broccoli! Älskar nyttig mat egentligen men ändå har man inte tänkt på att äta det utan ätit skit istället, vet fasen inte varför asså! Man har inte riktigt tänkt på vad man ätit innan men de gör jag nu! Känns jätte bra. Vill man ha resultat o ett annat liv får man ju jobba för det, så enkelt är det. Im gonna make it! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0