oh hello my good friend, i've missed ya!

Ska snart åka till min goa vän crosstrainer - haha. Haft två slappdagar ifrån gymmet så nu när träningsvärken börjat avta känner jag att det är dags att få dit den igen! En dag ifrån träning känns mycket och nu har det gått två dagar så känns som evigheter haha.. igår tog jag dock en promenad med min älskling på morgonen så lite träning har jag ändå fått! Everything counts!
 
Förövrigt så är det ju söndag igen.. helgerna går så sjukt fort! Men nu är det bara två veckor kvar i skolan innan lov så det gör inget! Nästa helg ska jag och Jesper ha en helg tillsammans helt utan innebandy också, vilket är skit kul. Man må tro att vi ses jämt men egentligen ses vi knappt aldrig. Ingen kvalitetstid här inte.. han brukar alltid ha innebandy i vägen så! Men nu har han satt en lucka för att ge oss en hel helg tillsammans. ♡ på fredag ska vi vara barnvakt åt min underbara systerdotter och lördag resturang typ! Kommer bli kanon! Sen efter helgen ska jag göra en sak klockan sex, huhu. Känns som det är dags! Längtar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

oh hello my good friend, i've missed ya!

Ska snart åka till min goa vän crosstrainer - haha. Haft två slappdagar ifrån gymmet så nu när träningsvärken börjat avta känner jag att det är dags att få dit den igen! En dag ifrån träning känns mycket och nu har det gått två dagar så känns som evigheter haha.. igår tog jag dock en promenad med min älskling på morgonen så lite träning har jag ändå fått! Everything counts!
 
Förövrigt så är det ju söndag igen.. helgerna går så sjukt fort! Men nu är det bara två veckor kvar i skolan innan lov så det gör inget! Nästa helg ska jag och Jesper ha en helg tillsammans helt utan innebandy också, vilket är skit kul. Man må tro att vi ses jämt men egentligen ses vi knappt aldrig. Ingen kvalitetstid här inte.. han brukar alltid ha innebandy i vägen så! Men nu har han satt en lucka för att ge oss en hel helg tillsammans. ♡ på fredag ska vi vara barnvakt åt min underbara systerdotter och lördag resturang typ! Kommer bli kanon! Sen efter helgen ska jag göra en sak klockan sex, huhu. Känns som det är dags! Längtar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0