they say life is a battlefield, i say bring it on

God dag kära vänner! Idag har jag träningsvärk i kroppen asså.. haha, eller ja, är iallafall väldigt mör. Tränat varje dag på gymmet i dessa två veckor, och igår dansade vi gärnet ute på krogen, var veeerkligen skönt att sova ut idag måste jag säga. Men var en kanon kväll med mina bästa! Måste vi göra om snart igen tjejor! ♥
 
Idag ska jag bara ta det lugnt.. har inga planer överhuvudtaget. Jesper är borta och dömer men när han kommer hem sen vid åtta tiden ska vi väl bara ha myskväll. Lite kvalitetstid med sin pojkvän är aldrig fel!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

they say life is a battlefield, i say bring it on

God dag kära vänner! Idag har jag träningsvärk i kroppen asså.. haha, eller ja, är iallafall väldigt mör. Tränat varje dag på gymmet i dessa två veckor, och igår dansade vi gärnet ute på krogen, var veeerkligen skönt att sova ut idag måste jag säga. Men var en kanon kväll med mina bästa! Måste vi göra om snart igen tjejor! ♥
 
Idag ska jag bara ta det lugnt.. har inga planer överhuvudtaget. Jesper är borta och dömer men när han kommer hem sen vid åtta tiden ska vi väl bara ha myskväll. Lite kvalitetstid med sin pojkvän är aldrig fel!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0