17:34

Herregud vilket väder! Åskar och regnar som bara den här, haglade också för ett tag sen! Brukar ääälska sånt här väder, det är såna här dagar man ska ligga och mysa med den man älskar och se någon bra film! Men jag sa precis hejdå till min pojkvän som ska iväg idag igen och jobba natt! Så blir myskväll för mig själv idag igen, haha.. har ju katten också så klarar mig väl!
 
På tal om katter så ligger det en kattmamma med tre små kattungar här utanför i buskarna, dem tror att kattmamman har blivit utslängd från sitt hem och att hon sen fött ute då för ett tag sen och lagt sig på ett tryggt ställe. Vi var uppe och kollade på dem häromdagen så kan inte sluta tänka på att dem ligger där ute nu utan skydd.. enda skyddet dem har är ju buskarna.. stackars katter! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

17:34

Herregud vilket väder! Åskar och regnar som bara den här, haglade också för ett tag sen! Brukar ääälska sånt här väder, det är såna här dagar man ska ligga och mysa med den man älskar och se någon bra film! Men jag sa precis hejdå till min pojkvän som ska iväg idag igen och jobba natt! Så blir myskväll för mig själv idag igen, haha.. har ju katten också så klarar mig väl!
 
På tal om katter så ligger det en kattmamma med tre små kattungar här utanför i buskarna, dem tror att kattmamman har blivit utslängd från sitt hem och att hon sen fött ute då för ett tag sen och lagt sig på ett tryggt ställe. Vi var uppe och kollade på dem häromdagen så kan inte sluta tänka på att dem ligger där ute nu utan skydd.. enda skyddet dem har är ju buskarna.. stackars katter! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0