a woman without curves is like jeans without pockets, you don't know where to put your hands

Brist på rubriker, haha! Vaknade upp med solen i ansiktet idag, blev så glad. Dem säger ju att det ska bli gråare nu, men märks inte här inte. Göteborg levererar alltid! Var hos min syster igår med jesper och myste, kollade film och åt pizza, haha! Slapp-lördag till tusen. Vi snackade lite iallafall om att kanske åka och bada idag när det var så fint väder, och jesper vet något ställe som tydligen ska vara mysigt, så får se om vi åker dit lite senare! Sen kommer Jamina hit och sover över ♥ Vi pratade om det i slutet av förra veckan någon gång så får se när vi ska ses! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på I used to be fat och äta lite frukost! Sen måste jag njuta av det fina vädret, man får ångest av att sitta inne när det är så fint ute, haha! Puss på er! 
 
 






Bilder från igår! min fina systerdotter har blivit så stor! dröjer inte länge innan hon börjar gå.. helt sjukt vad tiden har sprungit iväg! ♥


amanda
06 June, kl. 12:54 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

bästa du <3 love u boo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

a woman without curves is like jeans without pockets, you don't know where to put your hands

Brist på rubriker, haha! Vaknade upp med solen i ansiktet idag, blev så glad. Dem säger ju att det ska bli gråare nu, men märks inte här inte. Göteborg levererar alltid! Var hos min syster igår med jesper och myste, kollade film och åt pizza, haha! Slapp-lördag till tusen. Vi snackade lite iallafall om att kanske åka och bada idag när det var så fint väder, och jesper vet något ställe som tydligen ska vara mysigt, så får se om vi åker dit lite senare! Sen kommer Jamina hit och sover över ♥ Vi pratade om det i slutet av förra veckan någon gång så får se när vi ska ses! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på I used to be fat och äta lite frukost! Sen måste jag njuta av det fina vädret, man får ångest av att sitta inne när det är så fint ute, haha! Puss på er! 
 
 






Bilder från igår! min fina systerdotter har blivit så stor! dröjer inte länge innan hon börjar gå.. helt sjukt vad tiden har sprungit iväg! ♥


amanda
06 June, kl. 12:54 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

bästa du <3 love u boo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0