Älskar vädret!

Stod förra veckan att det skulle bli dåligt hela veckan men gud vad fint väder vi har! Jätte härligt. Igår var jag, min syster, martin, maya och rosies kompis Karin i Borås för att hitta en klänning till rosie till bröllopet hon ska på i helgen, skönt komma ut när det var så fint! Åt buffe och hade det trevligt. Efter det åkte vi direkt till Liseberg för att kolla på Scotts, haha! Hade riktigt tur med vädret då med. Skulle bara stå och kolla men blev en och annan dans, även för mig, haha! Bugg är väl inte riktigt min starka sida men gick bra ändå! Dansade med en jätte duktig kille som dansade på elit nivå som jag fick massa komplimanger av för min dans osv, haha, jätte roligt! Oförglömlig kväll med min syster!
 
Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Tar dagen lite som den kommer! Ska nog ut i det fina vädret iallafall, måste ta vara på varje chans man får! 👌
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Älskar vädret!

Stod förra veckan att det skulle bli dåligt hela veckan men gud vad fint väder vi har! Jätte härligt. Igår var jag, min syster, martin, maya och rosies kompis Karin i Borås för att hitta en klänning till rosie till bröllopet hon ska på i helgen, skönt komma ut när det var så fint! Åt buffe och hade det trevligt. Efter det åkte vi direkt till Liseberg för att kolla på Scotts, haha! Hade riktigt tur med vädret då med. Skulle bara stå och kolla men blev en och annan dans, även för mig, haha! Bugg är väl inte riktigt min starka sida men gick bra ändå! Dansade med en jätte duktig kille som dansade på elit nivå som jag fick massa komplimanger av för min dans osv, haha, jätte roligt! Oförglömlig kväll med min syster!
 
Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Tar dagen lite som den kommer! Ska nog ut i det fina vädret iallafall, måste ta vara på varje chans man får! 👌
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0