Gårdagen

Ibland får jag allt till bra idéer asså! Igår var det 22 grader så tänkte det skulle vara mysigt med lite grillning osv i Slottskogen. Så jag, linnea och jesper drog dit igår efter att hon hade jobbat klart, och var verkligen lyckat. Grilla korv, dricka cider och vara med dem bästa, kunde inte bli bättre! Medan vi väntade på linnea så delade jag och jesper på en frozen yoghurt också, mums! Efterlängtat! 
 
Och idag är det jobb som gäller. Ska jobba kväll så har precis ätit en stor bra frukost så jag håller mig! Ska jobba till halv tio sen sover jag hos mina föräldrar eftersom vi ändå ska vara där imorgon på midsommar! Längtar. En heldag med hela familjen, go mat, musik och massa, hoppas vädret håller i sig! Så som det ser ut nu så verkar det skapligt, så håller tummarna! 
 






 
Frukost <3 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gårdagen

Ibland får jag allt till bra idéer asså! Igår var det 22 grader så tänkte det skulle vara mysigt med lite grillning osv i Slottskogen. Så jag, linnea och jesper drog dit igår efter att hon hade jobbat klart, och var verkligen lyckat. Grilla korv, dricka cider och vara med dem bästa, kunde inte bli bättre! Medan vi väntade på linnea så delade jag och jesper på en frozen yoghurt också, mums! Efterlängtat! 
 
Och idag är det jobb som gäller. Ska jobba kväll så har precis ätit en stor bra frukost så jag håller mig! Ska jobba till halv tio sen sover jag hos mina föräldrar eftersom vi ändå ska vara där imorgon på midsommar! Längtar. En heldag med hela familjen, go mat, musik och massa, hoppas vädret håller i sig! Så som det ser ut nu så verkar det skapligt, så håller tummarna! 
 






 
Frukost <3 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0