Go kväll!

Kollat massa avsnitt av Ex on the beach, konstig serie med massa konstigt folk men på något konstigt sätt så dras man till intrigerna, haha! Nu kollar jag någon film på tv istället, kan inte klaga asså! Skönt med hemmakvällar också. Mannen min är och jobbar natt vilket han ska göra nu hela helgen, från 18-06, så har lite ensamtid! 
 
Ne, nu ska jag fortsätta kolla på film! Ha en bra kväll godingar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Go kväll!

Kollat massa avsnitt av Ex on the beach, konstig serie med massa konstigt folk men på något konstigt sätt så dras man till intrigerna, haha! Nu kollar jag någon film på tv istället, kan inte klaga asså! Skönt med hemmakvällar också. Mannen min är och jobbar natt vilket han ska göra nu hela helgen, från 18-06, så har lite ensamtid! 
 
Ne, nu ska jag fortsätta kolla på film! Ha en bra kväll godingar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0