Happyyy

Var helt underbart att vara barnvakt för Maya! Jag klarade det helt utan problem och hon grät inte eller någonting på hela tiden vi hade henne. Hon somnade utan problem när jag la henne och vi hade det så mysigt så! sov bra under natten gjorde hon också.. vaknade bara enda gången vid fem och ställde sig upp i sängen, så la jag henne bredvid mig så somnade vi om igen med en gång i två timmar till. Var så mysigt så! Maya är verkligen ett wonderchild! Älskar den ungen mer än vad ord kan förklara ♥ Stolt stolt moster! 
 
För övrigt så är allt bra! Har vart på balkongen större delen av dagen och myst i det fina vädret! Stått att det vart 15 grader och regn här men inte sett ett enda mörkt moln på hela dagen, haha! Vart varmt och strålande sol! Rengjort gallret på grillen också.. Ska grilla kött och göra potatis gratäng snart tills pojkvännen kommer hem efter träningen, så grillen var tvungen att tvättas! Jesper sa att jag kan steka det istället för är jobbigt att rengöra gallret, men icke! Lite svinto bara så var det rent, "lycka till" sa han.. HA-ha, don't ever doubt your woman! 
 
Så ne, nu får jag sätta igång om middagen ska stå på bordet när han kommer hem! Köss på er! 
 




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Happyyy

Var helt underbart att vara barnvakt för Maya! Jag klarade det helt utan problem och hon grät inte eller någonting på hela tiden vi hade henne. Hon somnade utan problem när jag la henne och vi hade det så mysigt så! sov bra under natten gjorde hon också.. vaknade bara enda gången vid fem och ställde sig upp i sängen, så la jag henne bredvid mig så somnade vi om igen med en gång i två timmar till. Var så mysigt så! Maya är verkligen ett wonderchild! Älskar den ungen mer än vad ord kan förklara ♥ Stolt stolt moster! 
 
För övrigt så är allt bra! Har vart på balkongen större delen av dagen och myst i det fina vädret! Stått att det vart 15 grader och regn här men inte sett ett enda mörkt moln på hela dagen, haha! Vart varmt och strålande sol! Rengjort gallret på grillen också.. Ska grilla kött och göra potatis gratäng snart tills pojkvännen kommer hem efter träningen, så grillen var tvungen att tvättas! Jesper sa att jag kan steka det istället för är jobbigt att rengöra gallret, men icke! Lite svinto bara så var det rent, "lycka till" sa han.. HA-ha, don't ever doubt your woman! 
 
Så ne, nu får jag sätta igång om middagen ska stå på bordet när han kommer hem! Köss på er! 
 




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0