lördag

Godmorgon på er! Har precis fixat mig lite och snart kommer mina föräldrar och hämtar mig! Rosie och Martin ska på bröllop hela dagen samt mycket av natten så ska vara barnvakt för min underbara systerdotter! Ska sova i onsala och hjälpa föräldrarna! Har ju vart med Maya sen dag 1 nästan hela tiden känns det som och har varit med och lagt henne osv, lärt mig hur hon är som person och sååå! 
 
Kör utan smink på huden idag, haha.. kände att jag hade en ganska bra hy dag så låter min fula hud vila. Ska ändå inte ut på stan eller något idag, vad jag vet haha! Lekplatsen med Maya bara kanske.. men skitsamma känner jag - jag kan inte göra något åt hur jag ser ut! Ska packa ner det sista nu sen kommer väl mina föräldrar när som helst.. Ha det bra! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

lördag

Godmorgon på er! Har precis fixat mig lite och snart kommer mina föräldrar och hämtar mig! Rosie och Martin ska på bröllop hela dagen samt mycket av natten så ska vara barnvakt för min underbara systerdotter! Ska sova i onsala och hjälpa föräldrarna! Har ju vart med Maya sen dag 1 nästan hela tiden känns det som och har varit med och lagt henne osv, lärt mig hur hon är som person och sååå! 
 
Kör utan smink på huden idag, haha.. kände att jag hade en ganska bra hy dag så låter min fula hud vila. Ska ändå inte ut på stan eller något idag, vad jag vet haha! Lekplatsen med Maya bara kanske.. men skitsamma känner jag - jag kan inte göra något åt hur jag ser ut! Ska packa ner det sista nu sen kommer väl mina föräldrar när som helst.. Ha det bra! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0