Lycklig!!

När jag var påväg hem från Kungsbacka efter att ha jobbat och träffat min underbaraste så kom jag att tänka på att jag gärna skulle vilja ha en sån namnbricka där det står mitt namn och att jag är undersköterska, eftersom jag nu faktiskt är det.. och vad ligger på bordet när jag kommer hem? Jo ett paket till mig! Där i ligger det både bricka och en fin klocka man kan ha! Fick det i sen studentpresent av Jespers syster + familj i Uppsala, blev så himla glad!! Jätte fint verkligen. Kom som ett brev på posten, bokstavligt talat, haha! Är ju barnsköterska också så ska nog beställa hem en bricka till, eller om jag köper en sån liten pin som vissa har istället, och ha både brickan och den lilla på mig! Får seeee.. Jätte nöjd iallafall, rosa och fina - iiih!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Lycklig!!

När jag var påväg hem från Kungsbacka efter att ha jobbat och träffat min underbaraste så kom jag att tänka på att jag gärna skulle vilja ha en sån namnbricka där det står mitt namn och att jag är undersköterska, eftersom jag nu faktiskt är det.. och vad ligger på bordet när jag kommer hem? Jo ett paket till mig! Där i ligger det både bricka och en fin klocka man kan ha! Fick det i sen studentpresent av Jespers syster + familj i Uppsala, blev så himla glad!! Jätte fint verkligen. Kom som ett brev på posten, bokstavligt talat, haha! Är ju barnsköterska också så ska nog beställa hem en bricka till, eller om jag köper en sån liten pin som vissa har istället, och ha både brickan och den lilla på mig! Får seeee.. Jätte nöjd iallafall, rosa och fina - iiih!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0