Mot jobbet!

Godmorgon underbaringar! Idag är jag bokstavligt talat uppe med tuppen.. ska iväg och jobba nu till två, sen träffa min bästa Amanda så kommer bli en toppen dag! 
 
Uppdaterat dåligt men gjort så mycket så inte blivit av.. förra söndagen var vi på liseberg, sen har jag sovit över hos min syster hela förra veckan, tagit första doppet för i år, och massa mer! Underbar sommar än så länge, och mycket mer roligheter framför mig! Lycklig tjej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Mot jobbet!

Godmorgon underbaringar! Idag är jag bokstavligt talat uppe med tuppen.. ska iväg och jobba nu till två, sen träffa min bästa Amanda så kommer bli en toppen dag! 
 
Uppdaterat dåligt men gjort så mycket så inte blivit av.. förra söndagen var vi på liseberg, sen har jag sovit över hos min syster hela förra veckan, tagit första doppet för i år, och massa mer! Underbar sommar än så länge, och mycket mer roligheter framför mig! Lycklig tjej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0