natti natti!

Haft ett par underbara dagar! I söndags liseberg med min syster, pojkvän och lillebror - helt underbart roligt! Sa till dem att jag kände mig tursam den dagen och första jag gör när jag spelar är att vinna stjärnvinst på kexchoklad, haha! Ibland har man allt turen med sig! 
 
På måndagen sen träffades jag och min syster, bestämde att vi skulle bada och sova över! Men istället så gick vi i stan och valde att bada idag, skulle vara varmare så nästan hela dagen har spenderats vid stranden! Underbart. Älskar svensk sommar! Sover här en natt till, och nu är det dags att sova. Vi alla är helt utslagna efter en fullspäckad och varm dag! Rosie och martin har redan slocknat, jag ska bara kolla lite på min favorit serie (sex and the city) sen ska jag också sova! Då somnar man lycklig, hehe! Godnatt på er!
 
sovtröjan på (y



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

natti natti!

Haft ett par underbara dagar! I söndags liseberg med min syster, pojkvän och lillebror - helt underbart roligt! Sa till dem att jag kände mig tursam den dagen och första jag gör när jag spelar är att vinna stjärnvinst på kexchoklad, haha! Ibland har man allt turen med sig! 
 
På måndagen sen träffades jag och min syster, bestämde att vi skulle bada och sova över! Men istället så gick vi i stan och valde att bada idag, skulle vara varmare så nästan hela dagen har spenderats vid stranden! Underbart. Älskar svensk sommar! Sover här en natt till, och nu är det dags att sova. Vi alla är helt utslagna efter en fullspäckad och varm dag! Rosie och martin har redan slocknat, jag ska bara kolla lite på min favorit serie (sex and the city) sen ska jag också sova! Då somnar man lycklig, hehe! Godnatt på er!
 
sovtröjan på (y



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0