nighty night!

Stressigt på jobbet så var skönt att äntligen få lite lugn när man kom till gamla goa Onsala! Det är först när man varit borta från "landet" lite som man faktiskt börjar uppskatta det. Är så fint och grönt överallt, och nära till havet.. allt är så mysigt på ett helt annat sätt här! När man växte upp tänkte man aldrig direkt på hur bra man hade det! 
 
Myst på altanen nu en stund med mina goa föräldrar med! Dem blir så glada när jag är här, värmer i hjärtat. Dem har köpt nya utemöbler också så var ute och invigde dem! Dem har fått det så fint här så! Tänkte bara uppdatera jätte snabbt faktiskt och sen hoppa i säng. Ska man orka med allt man ska göra imorgon så får man sova nu! Vi ska iväg på midsommarfirande i Tjöloholm! Först var planerna att dra till det vi alltid gick till när jag och jesper var små men mamma och pappa tyckte inte det var så skoj här. Dit vi ska nu har dem allt möjligt! Underhållning, tivoli, ponnyridning, masssa, kommer bli som ett barn på nytt! Så nu måste jag sova för att ladda alla mina krafter tills imorgon. Längtar som bara den! Puss och godnatt på er!
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

nighty night!

Stressigt på jobbet så var skönt att äntligen få lite lugn när man kom till gamla goa Onsala! Det är först när man varit borta från "landet" lite som man faktiskt börjar uppskatta det. Är så fint och grönt överallt, och nära till havet.. allt är så mysigt på ett helt annat sätt här! När man växte upp tänkte man aldrig direkt på hur bra man hade det! 
 
Myst på altanen nu en stund med mina goa föräldrar med! Dem blir så glada när jag är här, värmer i hjärtat. Dem har köpt nya utemöbler också så var ute och invigde dem! Dem har fått det så fint här så! Tänkte bara uppdatera jätte snabbt faktiskt och sen hoppa i säng. Ska man orka med allt man ska göra imorgon så får man sova nu! Vi ska iväg på midsommarfirande i Tjöloholm! Först var planerna att dra till det vi alltid gick till när jag och jesper var små men mamma och pappa tyckte inte det var så skoj här. Dit vi ska nu har dem allt möjligt! Underhållning, tivoli, ponnyridning, masssa, kommer bli som ett barn på nytt! Så nu måste jag sova för att ladda alla mina krafter tills imorgon. Längtar som bara den! Puss och godnatt på er!
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0