Back to school!

Första dagen på fem veckor i skolan idag.. helt sjukt. Nu kickar verkligheten in igen, haha! Hade nästan glömt hur mycket man höll på med i skolan.. saknar redan att varje morgon komma till de underbara barnen på sjukhuset och den goa personalen man jobbade med! Men men, 8O dagar kvar till studenten, så nu kör vi! 
 
Usch nu på sista lektionen fick jag världens huvudvärk, värre än någonsin.. tur jag har såpass bra pokerface annars hade jag nog börjat gråta! Precis tagit bort sminket så ska mysa ner mig i soffan, kolla på walking dead o bara ta det lugnt.. känns som jag ska svimma snart så ont som jag har.. haha så ja, jag tycker synd om mig själv! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Back to school!

Första dagen på fem veckor i skolan idag.. helt sjukt. Nu kickar verkligheten in igen, haha! Hade nästan glömt hur mycket man höll på med i skolan.. saknar redan att varje morgon komma till de underbara barnen på sjukhuset och den goa personalen man jobbade med! Men men, 8O dagar kvar till studenten, så nu kör vi! 
 
Usch nu på sista lektionen fick jag världens huvudvärk, värre än någonsin.. tur jag har såpass bra pokerface annars hade jag nog börjat gråta! Precis tagit bort sminket så ska mysa ner mig i soffan, kolla på walking dead o bara ta det lugnt.. känns som jag ska svimma snart så ont som jag har.. haha så ja, jag tycker synd om mig själv! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0