blöh

Sitter på tåget påväg till skolan, och jag mår pissssss.. helt sjukt. Sliten är man också bara för man känner sig sjuk.. enda jag hade velat göra nu är att ställa mig i duschen.. uuuusch. Svettas, fryser, har ont i huvudet, känner mig varm, ont i ögonen, knas i halsen.. säger bara de, tur det är kort dag i skolan! 
 
 
 


amanda
03 March, kl. 13:47 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

usch stackarn! :(

haha jag jag med hade så kul då!
älskar första bilden på oss små söta moussar <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

blöh

Sitter på tåget påväg till skolan, och jag mår pissssss.. helt sjukt. Sliten är man också bara för man känner sig sjuk.. enda jag hade velat göra nu är att ställa mig i duschen.. uuuusch. Svettas, fryser, har ont i huvudet, känner mig varm, ont i ögonen, knas i halsen.. säger bara de, tur det är kort dag i skolan! 
 
 
 


amanda
03 March, kl. 13:47 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

usch stackarn! :(

haha jag jag med hade så kul då!
älskar första bilden på oss små söta moussar <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0