Förälskad

Sitter och dunkar musik i min ensamhet.. lyssnat massa på Linus Svennings låt bröder och den blir verkligen bara bättre och bättre för varje gång man hör den! 
 
Iallafall, det är så här jag avslutar min lördag. Vart på praktiken och kom hem ungefär halv elva typ, skönt att komma hem.. och nu har jag kollat på nya snooki and jwoww en stund, men nu blir det nog sängen.. säga godnatt till denna värdelösa lördagen.. Så kära vänner, godnatt på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Förälskad

Sitter och dunkar musik i min ensamhet.. lyssnat massa på Linus Svennings låt bröder och den blir verkligen bara bättre och bättre för varje gång man hör den! 
 
Iallafall, det är så här jag avslutar min lördag. Vart på praktiken och kom hem ungefär halv elva typ, skönt att komma hem.. och nu har jag kollat på nya snooki and jwoww en stund, men nu blir det nog sängen.. säga godnatt till denna värdelösa lördagen.. Så kära vänner, godnatt på er! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0