Freeeedag!

Och en underbar en! Ska bli upp mot 17 grader idag enligt väderappar.. helt sjukt vad skönt. Och jag ska spendera min dag i skolan.. roligt, haha! Sen efter dock ska jag sova hos min syster eftersom vi ska upp skit tidigt imorgon för att göra oss iordning och åka iväg på en barnmarknad! Hitta massa fint till lilla maysan! Så kanske blir lite sola ändå. Innan ska jag kanske följa med frida och emma till emmas kompis om det inte blir för sent! Så ni hör ju - underbar fredag! Hoppas ni får en toppen dag ni med!!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Freeeedag!

Och en underbar en! Ska bli upp mot 17 grader idag enligt väderappar.. helt sjukt vad skönt. Och jag ska spendera min dag i skolan.. roligt, haha! Sen efter dock ska jag sova hos min syster eftersom vi ska upp skit tidigt imorgon för att göra oss iordning och åka iväg på en barnmarknad! Hitta massa fint till lilla maysan! Så kanske blir lite sola ändå. Innan ska jag kanske följa med frida och emma till emmas kompis om det inte blir för sent! Så ni hör ju - underbar fredag! Hoppas ni får en toppen dag ni med!!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0