HAppy

Det har verkligen varit en helg utöver det vanliga! I fredags åkte jag direkt till min syster med mina föräldrar efter skolan, skulle sova där för att vi tidigt nästa dag skulle upp på barnmarknad! Vi beställde go mat, kollade tv och bara umgicks och hade det så mysigt som bara vi kan ha. Sen sov jag ju över vilket jag inte gjort med henne på jätte länge, jätte mysigt! Var nog bästa morgonen någonsin att vakna upp med henne och lilla Maya! Gladaste morgonen. Martin gjorde pannkaksfrukost till oss, skit gott! Sen fixade vi oss lite för att ge oss iväg till Kungsbacka för att gå på barnmarknaden på Tölögården! Hittade massa fina kläder och vädret var helt otroligt, så allt var bra med den dagen kan jag säga! Efter shoppingen åkte vi hem till Mamma och pappa i onsala och satt o sola ute på altanen, och det var första gången i år som jag gått bara i linne.. underbart väder!! Senare in på kvällen satte vi oss inne och spelade med Andra ord och myste. Skrattattacker var det gott om, precis som det ska va! ♥ och idag, som pricken över i:t, så blev det ullared med Jespers familj! Var en gratis bussresa dit med deras bostadsbolag! Gratis resa dit och hem, samt matbiljett på 79 kronor. Jag och jespers syster gick runt överallt och ingenstans där på ullared och fick faktiskt med mig lite smått o gott! Inte så mycket kläder men annat viktigt som man behöver, varit en helt fantastisk dag, och en fantastisk HELG om inte annat! Varit så glad! Glömt allt dåligt i livet och bara mått allmänt bra, så det ska vara.. Kvällen har avslutats med räkkväll hos Jespers föräldrar liksom.. hur mycket bättre kan en helg bli?!
 
 


amanda
03 March, kl. 20:20 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

haha ja eller hur! :(<3
aw vad söt maya är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

HAppy

Det har verkligen varit en helg utöver det vanliga! I fredags åkte jag direkt till min syster med mina föräldrar efter skolan, skulle sova där för att vi tidigt nästa dag skulle upp på barnmarknad! Vi beställde go mat, kollade tv och bara umgicks och hade det så mysigt som bara vi kan ha. Sen sov jag ju över vilket jag inte gjort med henne på jätte länge, jätte mysigt! Var nog bästa morgonen någonsin att vakna upp med henne och lilla Maya! Gladaste morgonen. Martin gjorde pannkaksfrukost till oss, skit gott! Sen fixade vi oss lite för att ge oss iväg till Kungsbacka för att gå på barnmarknaden på Tölögården! Hittade massa fina kläder och vädret var helt otroligt, så allt var bra med den dagen kan jag säga! Efter shoppingen åkte vi hem till Mamma och pappa i onsala och satt o sola ute på altanen, och det var första gången i år som jag gått bara i linne.. underbart väder!! Senare in på kvällen satte vi oss inne och spelade med Andra ord och myste. Skrattattacker var det gott om, precis som det ska va! ♥ och idag, som pricken över i:t, så blev det ullared med Jespers familj! Var en gratis bussresa dit med deras bostadsbolag! Gratis resa dit och hem, samt matbiljett på 79 kronor. Jag och jespers syster gick runt överallt och ingenstans där på ullared och fick faktiskt med mig lite smått o gott! Inte så mycket kläder men annat viktigt som man behöver, varit en helt fantastisk dag, och en fantastisk HELG om inte annat! Varit så glad! Glömt allt dåligt i livet och bara mått allmänt bra, så det ska vara.. Kvällen har avslutats med räkkväll hos Jespers föräldrar liksom.. hur mycket bättre kan en helg bli?!
 
 


amanda
03 March, kl. 20:20 | Blogg; http://amanddasaraa.blogg.se

haha ja eller hur! :(<3
aw vad söt maya är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0