Hemma i Onsala!

Är hos mina föräldrar i Onsala och hälsar på! Skulle hämta min balklänning som kom igår här men stannade lite längre! Alltid mysigt komma hit och umgås med sina föräldrar. ♥ Stannade ju hos min pojkvän i Göteborg efter förra praktiken, haha.. Skulle bo hos han i 4 veckor bara för att jag hade praktik på Sahlgrenska, men så stannade jag där och nu har jag bott tillsammans med han flera månader, haha! Men jag klagar inte, älskar göteborg, och älskar att komma hem till någon, att bo ensam och ta eget ansvar för allt! Sedan att alltid vakna upp bredvid personen man älskar, det är guldvärt! Så inte bott här i Onsala på länge, haha.. tanken var att flytta ihop med honom efter studenten, men blev som det blev, haha! Ska nog skriva mig där iallafall permanent efter studenten, eller om vi får en egen lägenhet som vi skriver på oss båda. Det hade varit roligast! 
 
Vi har tänt brasa här nu och ska snart laga middag, skit gott! Ikväll ska jag iväg och vara barnvakt för min underbara systerdotter! Jag erbjöd mig för min älskade syster som skulle iväg och träffa en kompis, tyckte att hon för en gångs skull kunde få träffa sin kompis utan Maya så kunde dem hitta på något roligt och ha lite tjejkväll! och jag får umgås med min goa maya, hihi, it's a winwin situation!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hemma i Onsala!

Är hos mina föräldrar i Onsala och hälsar på! Skulle hämta min balklänning som kom igår här men stannade lite längre! Alltid mysigt komma hit och umgås med sina föräldrar. ♥ Stannade ju hos min pojkvän i Göteborg efter förra praktiken, haha.. Skulle bo hos han i 4 veckor bara för att jag hade praktik på Sahlgrenska, men så stannade jag där och nu har jag bott tillsammans med han flera månader, haha! Men jag klagar inte, älskar göteborg, och älskar att komma hem till någon, att bo ensam och ta eget ansvar för allt! Sedan att alltid vakna upp bredvid personen man älskar, det är guldvärt! Så inte bott här i Onsala på länge, haha.. tanken var att flytta ihop med honom efter studenten, men blev som det blev, haha! Ska nog skriva mig där iallafall permanent efter studenten, eller om vi får en egen lägenhet som vi skriver på oss båda. Det hade varit roligast! 
 
Vi har tänt brasa här nu och ska snart laga middag, skit gott! Ikväll ska jag iväg och vara barnvakt för min underbara systerdotter! Jag erbjöd mig för min älskade syster som skulle iväg och träffa en kompis, tyckte att hon för en gångs skull kunde få träffa sin kompis utan Maya så kunde dem hitta på något roligt och ha lite tjejkväll! och jag får umgås med min goa maya, hihi, it's a winwin situation!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0