it's a good day to be alive!

Solen skiner och jag känner mig lite bättre än vad jag gjort någon annan dag denna veckan, som tur är.. för ikväll ska vi iväg och äta med min familj och jespers på göteborg wok här i stan, kommer bli kanon mysigt! Längtat sen vi började spekulera om att äta där, så ingenting ska få hindra mig från att gå dit och äta med mina nära och kära! Ska fortsätta fixa mig lite nu sen ska vi åka till jespers föräldrar, hoppas ni får en bra dag! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

it's a good day to be alive!

Solen skiner och jag känner mig lite bättre än vad jag gjort någon annan dag denna veckan, som tur är.. för ikväll ska vi iväg och äta med min familj och jespers på göteborg wok här i stan, kommer bli kanon mysigt! Längtat sen vi började spekulera om att äta där, så ingenting ska få hindra mig från att gå dit och äta med mina nära och kära! Ska fortsätta fixa mig lite nu sen ska vi åka till jespers föräldrar, hoppas ni får en bra dag! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0