love life

Åh, har haft en sååå underbar helg! I fredags var jag och min bästa syster på Backstreet boys konsert för att få oss en liten nostalgikick! Var verkligen skit roligt att ha en utekväll med min syster.. inte ofta man har, så verkligen välbehövligt! Sen igår så vilade jag hela dagen nästan pågrund av mitt huvud som bara blivit värre.. (dör snart av denna huvudvärken..) men på kvällen kom Emma till mig så hade vi en mysig sleepover! Tjejkväll med en fin vän uppskattas alltid. Hon kom hit efter sin praktik så åkte vi och handlade lite jag emma och jesper, sen myste vi ner oss i soffan och kollade filmer och åt godis, är det lördag så är det! Sen avslutades helgen idag med att åka och simma med min syster och maya! Mina två finaste älsklingar ♥ Sjukt att man kan älska någon så mycket som jag älskar dem. Bästa!!! Dagen har tyvärr gått skit fort, men haft så himla mysigt, bra slut på en underbar helg! Nu är det bara att ladda upp inför skola igen imorgon.. döda mig.. 
 
Sörjer med att gosa ner mig i soffan med the love of my life! åhvadjagärlycklig
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

love life

Åh, har haft en sååå underbar helg! I fredags var jag och min bästa syster på Backstreet boys konsert för att få oss en liten nostalgikick! Var verkligen skit roligt att ha en utekväll med min syster.. inte ofta man har, så verkligen välbehövligt! Sen igår så vilade jag hela dagen nästan pågrund av mitt huvud som bara blivit värre.. (dör snart av denna huvudvärken..) men på kvällen kom Emma till mig så hade vi en mysig sleepover! Tjejkväll med en fin vän uppskattas alltid. Hon kom hit efter sin praktik så åkte vi och handlade lite jag emma och jesper, sen myste vi ner oss i soffan och kollade filmer och åt godis, är det lördag så är det! Sen avslutades helgen idag med att åka och simma med min syster och maya! Mina två finaste älsklingar ♥ Sjukt att man kan älska någon så mycket som jag älskar dem. Bästa!!! Dagen har tyvärr gått skit fort, men haft så himla mysigt, bra slut på en underbar helg! Nu är det bara att ladda upp inför skola igen imorgon.. döda mig.. 
 
Sörjer med att gosa ner mig i soffan med the love of my life! åhvadjagärlycklig
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0