mår piss

Vart ledig idag för var utvecklingssamtals dag men vi behövde inte komma pågrund av att det är de sista någonsin, så vart skönt med en ledig dag! Tog de lugnt på morgonen och sen efter elva någon gång åkte jag in till stan och mötte upp min älsklings syster och maya! Gick runt lite i stan, lunchade lite och tog en kaffe, jätte mysigt. Sen åkte vi båda hem vid 5 tiden! Nu förut när jag kom hem blev jag skit dålig på bara någon minut.. kände redan i stan att jag var lite dåsig men på spårvagnen började jag verkligen må skit, o nu kan jag inte annat än att ligga i soffan.. usch för att känna sig sjuk.. tur jag hann ha lite mys på min lediga dag iallafall innan jag blev sämre igen... 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

mår piss

Vart ledig idag för var utvecklingssamtals dag men vi behövde inte komma pågrund av att det är de sista någonsin, så vart skönt med en ledig dag! Tog de lugnt på morgonen och sen efter elva någon gång åkte jag in till stan och mötte upp min älsklings syster och maya! Gick runt lite i stan, lunchade lite och tog en kaffe, jätte mysigt. Sen åkte vi båda hem vid 5 tiden! Nu förut när jag kom hem blev jag skit dålig på bara någon minut.. kände redan i stan att jag var lite dåsig men på spårvagnen började jag verkligen må skit, o nu kan jag inte annat än att ligga i soffan.. usch för att känna sig sjuk.. tur jag hann ha lite mys på min lediga dag iallafall innan jag blev sämre igen... 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0