there's no place i'd rather be

Lite egentid med tända ljus, vaniljlatte, bra musik och myskläder är aldrig fel! Ska snart kolla på underbara serien Keeping up with the kardashians (y Underbara söndag! Vädret har varit jätte fint idag.. kom upp tidigt jag och jesper sen började vi dagen med att sätta igång och tvätta alla våra grejer, sen medan tvätten var inne i maskinerna så åkte vi och mötte upp Jespers pappa och tvättade hans och jespers bil här uppe på macken! eller ja, dem tvättade sina bilar och jag stod och glassade i solen, haha! Otroligt skönt! Sen åkte vi och fikade hos jespers föräldrar och blev även bjudna på middag, så det har vi gjort! Fixat med massa viktiga vardagssysslor och myst med dem! och så ska jag nu avsluta dagen på ett sånt här bra sätt, såååå glad över att det finns sånna dagar där just allt är perfekt! Behöver vi mer av!
 
 
 
Här är min studentmössa förresten, som vi fick ut för någon månad sen! Kan inte förstå, att om endast 2 månader så står jag och min goa klass och hoppar på ett flak med hög musik för att vi äntligen har gjort klart heeeela våran skoltid, är SÅ lycklig! kan knappt vänta tills det är min tur, längtat efter denna stund sen min syster tog studenten och man hörde alla sjunga utanför "fyfan va vi ääär bra", gåshud över hela kroppen! Det här förtjänar jag efter allt hårt slit! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

there's no place i'd rather be

Lite egentid med tända ljus, vaniljlatte, bra musik och myskläder är aldrig fel! Ska snart kolla på underbara serien Keeping up with the kardashians (y Underbara söndag! Vädret har varit jätte fint idag.. kom upp tidigt jag och jesper sen började vi dagen med att sätta igång och tvätta alla våra grejer, sen medan tvätten var inne i maskinerna så åkte vi och mötte upp Jespers pappa och tvättade hans och jespers bil här uppe på macken! eller ja, dem tvättade sina bilar och jag stod och glassade i solen, haha! Otroligt skönt! Sen åkte vi och fikade hos jespers föräldrar och blev även bjudna på middag, så det har vi gjort! Fixat med massa viktiga vardagssysslor och myst med dem! och så ska jag nu avsluta dagen på ett sånt här bra sätt, såååå glad över att det finns sånna dagar där just allt är perfekt! Behöver vi mer av!
 
 
 
Här är min studentmössa förresten, som vi fick ut för någon månad sen! Kan inte förstå, att om endast 2 månader så står jag och min goa klass och hoppar på ett flak med hög musik för att vi äntligen har gjort klart heeeela våran skoltid, är SÅ lycklig! kan knappt vänta tills det är min tur, längtat efter denna stund sen min syster tog studenten och man hörde alla sjunga utanför "fyfan va vi ääär bra", gåshud över hela kroppen! Det här förtjänar jag efter allt hårt slit! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0