underbar måndag!

Påväg hem efter en underbar kväll med mina älsklingar emma och frida! <3 Frida är ensam hemma hela veckan för att hennes föräldrar är i spanien, så vi passade på att ha en liten tjejkväll! Ätit tacos, pratat och skrattat massa som vanligt! Emma skulle sova över där men jag hade inte med mig någonting tyvärr så fick åka hem! Men det tar vi igen en annan dag! Ska åka hem o sova nu.. jätte trött efter denna dagen, haha! Men vart en jätte bra dag, och ser fram emot morgondagen! Först skola med mina finaste sen fika med amanda antagligen! Inte umgåtts på ett tag nu så ska bli mysigt! Puss och godnatt på er! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

underbar måndag!

Påväg hem efter en underbar kväll med mina älsklingar emma och frida! <3 Frida är ensam hemma hela veckan för att hennes föräldrar är i spanien, så vi passade på att ha en liten tjejkväll! Ätit tacos, pratat och skrattat massa som vanligt! Emma skulle sova över där men jag hade inte med mig någonting tyvärr så fick åka hem! Men det tar vi igen en annan dag! Ska åka hem o sova nu.. jätte trött efter denna dagen, haha! Men vart en jätte bra dag, och ser fram emot morgondagen! Först skola med mina finaste sen fika med amanda antagligen! Inte umgåtts på ett tag nu så ska bli mysigt! Puss och godnatt på er! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0