VILL HA!

 
Man ska inte sitta inne på internet och kolla kläder osv egentligen, haha, man vill ha allt.. det enda jag inte hittar är en balklänning.. funderar på att skita i balen nu, gillar ju ändå inte att bli fotad.. ;) Jobbigt att hitta klänning och hålla på också, svårt! Men men. Så länge jag får min underbara student med mina finaste så blir det en bra avslutning på skol livet! ♥  Nu blir det teen mom och fortsatt mys i soffan.. kände för att slänga in ett blogginlägg till dock bara för att! Rastlösheten kickade in liksom! Puss på er finisar! 
 


Emma din finaste vän!!
03 March, kl. 21:23 | Blogg; http://emmaelisabethh.devote.se

Är du galen kvinna klart du ska med på balen!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

VILL HA!

 
Man ska inte sitta inne på internet och kolla kläder osv egentligen, haha, man vill ha allt.. det enda jag inte hittar är en balklänning.. funderar på att skita i balen nu, gillar ju ändå inte att bli fotad.. ;) Jobbigt att hitta klänning och hålla på också, svårt! Men men. Så länge jag får min underbara student med mina finaste så blir det en bra avslutning på skol livet! ♥  Nu blir det teen mom och fortsatt mys i soffan.. kände för att slänga in ett blogginlägg till dock bara för att! Rastlösheten kickade in liksom! Puss på er finisar! 
 


Emma din finaste vän!!
03 March, kl. 21:23 | Blogg; http://emmaelisabethh.devote.se

Är du galen kvinna klart du ska med på balen!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0