Sleepless night

Nu har jag vilat hela dagen på soffan, tagit det lugnt, och även sovit 2,5 timma nu innan jag ska åka iväg. Funderar på att vila en halv timma till eller något, men är så otroligt svårt att sova när man inte är trött.. Nu känner jag mig ju ganska pigg igen. Redo för att jobba natt! Packar med mig två bananer, två powerking och en bok, så detta ska jag väl klara?! Tror det kommer gå skit bra! Handlar endast om inställning!
 
Nu ska jag packa ner de sista som jag ska med mig hem till mamma och pappa sen också.. är ju jobb resten av veckan i Kungsbacka så då sover jag över hos föräldrarna denna helgen också! 
 
Puss på er!
 
från igår när jag var barnvakt när rosie och martin var på bio! min lilla älskling! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sleepless night

Nu har jag vilat hela dagen på soffan, tagit det lugnt, och även sovit 2,5 timma nu innan jag ska åka iväg. Funderar på att vila en halv timma till eller något, men är så otroligt svårt att sova när man inte är trött.. Nu känner jag mig ju ganska pigg igen. Redo för att jobba natt! Packar med mig två bananer, två powerking och en bok, så detta ska jag väl klara?! Tror det kommer gå skit bra! Handlar endast om inställning!
 
Nu ska jag packa ner de sista som jag ska med mig hem till mamma och pappa sen också.. är ju jobb resten av veckan i Kungsbacka så då sover jag över hos föräldrarna denna helgen också! 
 
Puss på er!
 
från igår när jag var barnvakt när rosie och martin var på bio! min lilla älskling! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0