16.1O

Låt som när du är ledsen sörjer till?
gråter inte direkt till musik men lyssnar på massa godingar när man känner sig lite sådär nere! svårt att välja en! förr var det dock alltid westlife (haha)!  

Vem behöver du mest just nu:
Trivs rätt så bra ensam just nu, hehe! se ut som man vill och bara vara :D

Vad tror folk om dig?
Ingenaning, haha! Vad de folket som inte känner mig tycker och tänker bryr jag mig faktiskt inte om heller så! 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon! 

Brukar du skratta för dig själv?
haha, händer! när man får ett roligt sms kanske, eller kommer och tänka på något roligt.. blir även väldigt lätt skrattglad när jag är trött! 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Var ett påminnelse sms från läkaren! 

Nästa mål i ditt liv:
Få fast jobb! 

Hur svarar du i mobilen?
"hej det är malin", beror på vem som ringer också!  

Vem ringde dig senast?
Rebecca 

Antal timmar sömn inatt:
11 timmar! sov som en prinsessa, hehe

Vad tycker du om din pappa?
Han är alltid så snäll och vill allas bästa! 

Brukar du komma i tid?
Japp! Beroende på kollektivtrafiken.. (haha). Västtrafik suger.

När mår du bra?
när jag är med dem människorna jag älskar mest! ♥

Hur känner du dig nu?
Schleten, men glad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart kanske, funkar alltid! 

Var du aktiv i skolan?
Jodå, tycker jag allt. Oftast! 

Favoritdryck på morgonen:
Mjölk, eller oboy, hehe! 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 11-12. Brukar inte kunna somna tidigare än det! 

Är du blyg?
Nope! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

16.1O

Låt som när du är ledsen sörjer till?
gråter inte direkt till musik men lyssnar på massa godingar när man känner sig lite sådär nere! svårt att välja en! förr var det dock alltid westlife (haha)!  

Vem behöver du mest just nu:
Trivs rätt så bra ensam just nu, hehe! se ut som man vill och bara vara :D

Vad tror folk om dig?
Ingenaning, haha! Vad de folket som inte känner mig tycker och tänker bryr jag mig faktiskt inte om heller så! 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon! 

Brukar du skratta för dig själv?
haha, händer! när man får ett roligt sms kanske, eller kommer och tänka på något roligt.. blir även väldigt lätt skrattglad när jag är trött! 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Var ett påminnelse sms från läkaren! 

Nästa mål i ditt liv:
Få fast jobb! 

Hur svarar du i mobilen?
"hej det är malin", beror på vem som ringer också!  

Vem ringde dig senast?
Rebecca 

Antal timmar sömn inatt:
11 timmar! sov som en prinsessa, hehe

Vad tycker du om din pappa?
Han är alltid så snäll och vill allas bästa! 

Brukar du komma i tid?
Japp! Beroende på kollektivtrafiken.. (haha). Västtrafik suger.

När mår du bra?
när jag är med dem människorna jag älskar mest! ♥

Hur känner du dig nu?
Schleten, men glad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart kanske, funkar alltid! 

Var du aktiv i skolan?
Jodå, tycker jag allt. Oftast! 

Favoritdryck på morgonen:
Mjölk, eller oboy, hehe! 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 11-12. Brukar inte kunna somna tidigare än det! 

Är du blyg?
Nope! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0