Brrrr!

Vi går verkligen mot mörkare och kallare tider nu! Stod på aftonbladet någon gång förra veckan att det skulle bli en rekordhöst, med höga temperaturer, men än så länge har jag inte märkt det.. Usch, fryser så fort jag går ut. Vet dock inte när man ska börja sätta på sig vinterjackan? Ibland känns det som att det fortfarande är för varmt för tjockare jacka, men när man väl är ute med sin skinnjacka eller regnjacka känns det som för lite. Vardagsproblem.. haha! 

Väldigt mysig årstid förövrigt.. låna pojkvännens stora tjocka tröjor, tända ljus, dricka varm choklad.. alla årstider har verkligen sin charm! 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Brrrr!

Vi går verkligen mot mörkare och kallare tider nu! Stod på aftonbladet någon gång förra veckan att det skulle bli en rekordhöst, med höga temperaturer, men än så länge har jag inte märkt det.. Usch, fryser så fort jag går ut. Vet dock inte när man ska börja sätta på sig vinterjackan? Ibland känns det som att det fortfarande är för varmt för tjockare jacka, men när man väl är ute med sin skinnjacka eller regnjacka känns det som för lite. Vardagsproblem.. haha! 

Väldigt mysig årstid förövrigt.. låna pojkvännens stora tjocka tröjor, tända ljus, dricka varm choklad.. alla årstider har verkligen sin charm! 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0