every inch of you is perfect from the bottom to the top!

"Yeah, it's pretty clear, I ain't no size two
But I can shake it like I'm supposed to do
'Cause I got that boom boom that all the boys chase, and all the right junk in all the right places

I see the magazine workin' that Photoshop, We know that shit ain't real
C'mon now, make it stop, If you got beauty building, just raise 'em up
'Cause every inch of you is perfect from the bottom to the top

Yeah, my mama she told me don't worry about your size,
she says, "Boys like a little more booty to hold tonight."

You know I won't be no stick figure silicone Barbie doll
So if that's what you're into then go ahead and move along"
 
Riktigt go låt med ett bra budskap! Me likey! 

Ja vart ska jag börja? Kalaset för Jesper igår var jätte mysigt. Hans familj, min syster och systerdotter, hans mormor och morfar/farmor o farfar, osv.. Skit mysigt! Go hemmagjord smörgåstårta fick vi också, går alltid hem! Sen efter kalaset körde jesper mig till tåget och så åkte jag till Rebecca, amandas syster, där vi firade amanda! Var skit roligt.. kom en strippa och allt, haha! Skit kul. Så gjorde vi några lekar och bara hade det mysigt. Sen gick vi ut och då började min mage krampa efter ett tag.. så var ingen lyckad utekväll om man säger så.. haha! Tur man hade roligt innan iallafall så inte hela kvällen blev förstörd! Huvudsaken var att jag fick vara med och fira min fina amanda! ♥ Jag tror magen började krångla pågrund av att jag dagen innan tog sista antibiotikan, finns ju kvar i kroppen liksom så var nog ingen bra kombo med alkohol och det.. men men, vad ska man göra! Lyckad kväll ändå! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

every inch of you is perfect from the bottom to the top!

"Yeah, it's pretty clear, I ain't no size two
But I can shake it like I'm supposed to do
'Cause I got that boom boom that all the boys chase, and all the right junk in all the right places

I see the magazine workin' that Photoshop, We know that shit ain't real
C'mon now, make it stop, If you got beauty building, just raise 'em up
'Cause every inch of you is perfect from the bottom to the top

Yeah, my mama she told me don't worry about your size,
she says, "Boys like a little more booty to hold tonight."

You know I won't be no stick figure silicone Barbie doll
So if that's what you're into then go ahead and move along"
 
Riktigt go låt med ett bra budskap! Me likey! 

Ja vart ska jag börja? Kalaset för Jesper igår var jätte mysigt. Hans familj, min syster och systerdotter, hans mormor och morfar/farmor o farfar, osv.. Skit mysigt! Go hemmagjord smörgåstårta fick vi också, går alltid hem! Sen efter kalaset körde jesper mig till tåget och så åkte jag till Rebecca, amandas syster, där vi firade amanda! Var skit roligt.. kom en strippa och allt, haha! Skit kul. Så gjorde vi några lekar och bara hade det mysigt. Sen gick vi ut och då började min mage krampa efter ett tag.. så var ingen lyckad utekväll om man säger så.. haha! Tur man hade roligt innan iallafall så inte hela kvällen blev förstörd! Huvudsaken var att jag fick vara med och fira min fina amanda! ♥ Jag tror magen började krångla pågrund av att jag dagen innan tog sista antibiotikan, finns ju kvar i kroppen liksom så var nog ingen bra kombo med alkohol och det.. men men, vad ska man göra! Lyckad kväll ändå! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0