Hello september!

 
1 september! Ny månad, nya möjligheter! Denna månaden har iallafall börjat med riktigt fint väder, det är ett gott tecken! Spenderar min första september kväll detta året med att kolla på Idol, alltid lika roligt med auditions.. många stollar och många bra! Behöver lite pepp inför imorgon.. ska iväg på läkarbesök för att äntligen kolla upp min cysta på äggstocken, om det har löst sig själv, men känns som att jag har kvar den, känns även ibland som att jag fått en på den andra äggstocken också.. men får hoppas på det bästa. Håller tummarna! Om den fortfarande är kvar och har växt eller något hoppas jag verkligen på att dem opererar bort den bara så jag slipper smärtan! Sen ta ut pstaven så jag inte får någon mer sån här skit! Vill ju gärna ha barn i framtiden så inga jädra cystor ska få växa på mina äggstockar och förstöra! ;) 

Nu ska jag fortsätta kolla på det sista av idol! Puss på er
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hello september!

 
1 september! Ny månad, nya möjligheter! Denna månaden har iallafall börjat med riktigt fint väder, det är ett gott tecken! Spenderar min första september kväll detta året med att kolla på Idol, alltid lika roligt med auditions.. många stollar och många bra! Behöver lite pepp inför imorgon.. ska iväg på läkarbesök för att äntligen kolla upp min cysta på äggstocken, om det har löst sig själv, men känns som att jag har kvar den, känns även ibland som att jag fått en på den andra äggstocken också.. men får hoppas på det bästa. Håller tummarna! Om den fortfarande är kvar och har växt eller något hoppas jag verkligen på att dem opererar bort den bara så jag slipper smärtan! Sen ta ut pstaven så jag inte får någon mer sån här skit! Vill ju gärna ha barn i framtiden så inga jädra cystor ska få växa på mina äggstockar och förstöra! ;) 

Nu ska jag fortsätta kolla på det sista av idol! Puss på er
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0