it's a good day to be alive!

Imorse vaknade jag verkligen med världens bästa humör! Sen som pricken över i:t så skickade min syster en video på världens underbaraste systerdotter som tog hennes första steg idag med ena benet, och nu skrev hon att hon tog steg med båda! Så idag är jag verkligen en stolt moster och gudmor!! Lilla maysan växer så fort! ♥ Hyser väldigt stark kärlek för den lilla tjejen, helt sjukt. Bästa som finns! 
 
Sen träffade jag Linnea förut för vi skulle på ett möte på arbetsförmedlingen tillsammans! Tråkigt med mötet, men att träffa Linnea igen gjorde hela min dag. Hon gör mig alltid så glad, bästa vän ♥ och nu när Jesper kommer hem från frisören ska vi kolla på det nya avsnittet av Sons of Anarchy, är så himlaaa lycklig idag. Låt det aldrig sluta, haha.. 
 
Helgen blir också riktigt grym. Fredag ska jag träffa Rebecca igen första gången på typ.. 2 år? Vi slutade vara vänner för ingen anledning överhuvudtaget och fick upp kontakten igen för ett tag sen, så ska bli roligt ses igen! Sätta oss någonstans och ta någon öl och bara tjöta! Mysigt! Sen på lördag ska jag först på barnmarknad med min syster, mamma och pappa, och efter det så ska jag vara barnvakt för Maya resten av dagen. Rosie ska iväg och fira en kompis som fyllt 30 så Maya får sova hos mig och Jesper! Vill ställa upp för min älskade syster när hon ska göra roliga saker för sig själv, sen kan hon gott få sova ut på söndagen! sen ska vi gå på Universeum under söndagen. Jag kom på den idén för ett tag sen när jag och rosie fikade, tyckte det kunde vara roligt för Maya att se alla djuren och leka med massa andra barn. Blir en go helg, utan tvekan! 
 

Älsklingen min!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

it's a good day to be alive!

Imorse vaknade jag verkligen med världens bästa humör! Sen som pricken över i:t så skickade min syster en video på världens underbaraste systerdotter som tog hennes första steg idag med ena benet, och nu skrev hon att hon tog steg med båda! Så idag är jag verkligen en stolt moster och gudmor!! Lilla maysan växer så fort! ♥ Hyser väldigt stark kärlek för den lilla tjejen, helt sjukt. Bästa som finns! 
 
Sen träffade jag Linnea förut för vi skulle på ett möte på arbetsförmedlingen tillsammans! Tråkigt med mötet, men att träffa Linnea igen gjorde hela min dag. Hon gör mig alltid så glad, bästa vän ♥ och nu när Jesper kommer hem från frisören ska vi kolla på det nya avsnittet av Sons of Anarchy, är så himlaaa lycklig idag. Låt det aldrig sluta, haha.. 
 
Helgen blir också riktigt grym. Fredag ska jag träffa Rebecca igen första gången på typ.. 2 år? Vi slutade vara vänner för ingen anledning överhuvudtaget och fick upp kontakten igen för ett tag sen, så ska bli roligt ses igen! Sätta oss någonstans och ta någon öl och bara tjöta! Mysigt! Sen på lördag ska jag först på barnmarknad med min syster, mamma och pappa, och efter det så ska jag vara barnvakt för Maya resten av dagen. Rosie ska iväg och fira en kompis som fyllt 30 så Maya får sova hos mig och Jesper! Vill ställa upp för min älskade syster när hon ska göra roliga saker för sig själv, sen kan hon gott få sova ut på söndagen! sen ska vi gå på Universeum under söndagen. Jag kom på den idén för ett tag sen när jag och rosie fikade, tyckte det kunde vara roligt för Maya att se alla djuren och leka med massa andra barn. Blir en go helg, utan tvekan! 
 

Älsklingen min!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0