Kvälls-ilandsproblem

Åh gud, vet ni vad som gör mig så himla förbannad ibland? När jag kollar på gamla bilder och ser mitt gamla hår. Haha, tänker tillbaka och ångrar mig så himla mycket varje gång jag ser en gammal bild. Ångrar att jag skulle bli blond hos en förjävla dålig elev på drottning blanka som praktiserade på "en utav de bästa salongerna i Stenungsund" och lovar mig saker, sen efter att ha levt med en fruktansvärd orangebrun färg i några veckor, kommer tillbaka till henne för att äntligen göra det blont - SÅ GÖR HON DET INTE. Då kommer dem frisörerna i salongen och säger att hon inte kan göra sådana här stora förändringar, nehe.. varför påbörjade hon processen då? Haha ååååh, önskar så jädra grovt att jag bara gick därifrån och gick till en annan frisör direkt, istället för att låta henne röra mitt hår. Så fort jag pratar eller tänker på detta så blir jag förbannad, haha. Ser bara hennes ansikte framför mig, le åt mig, säga "det här va ju synd".. Vet ni vad som var "så synd"?.. att när frisören sa att hennes praktikant inte kunde göra mig blond, så sa hon tjejen som skulle fixa mitt hår "jag kan ju tvätta det och klippa topparna istället om du vill..." och då tänkte jag, ja, min pojkvän har ju kört ända till stenungsund för min skull så något får hon väl fasen göra.. Så jag sa, klipp pyttelite, vill inte att du ska röra mitt hår mer än pyttelite (Var skit förbannad). Och sen slutar det i KAOS. för mitt hår var mitt allt typ, haha.. då ligger typ 10 cm av mitt hår på marken. Jag blev så flyförbannad och är det ännu idag, så fort jag tänker på denna personen så vill jag strypa någon, haha.. ångrar mig så grovt. Sen dess har jag verkligen inte litat på frisörer, ingen annan får klippa mina toppar än mig själv, och Sara Babai på studio93, för hon litar jag på till 100%. Roligast av allt är också att efter denna incidenten, så tog hon bort mig och min kompis från facebook.. haha, kan inte stå för att hon var dålig på att vara frisör typ.. 
 
Så jag kan faktiskt sitta här och säga, även ifall jag är nöjd med mitt blonda hår tillslut, att jag hellre hade spolat tillbaka tiden och fortsatt vara brunett istället för att gå igenom det jag gick igenom. usch. Ogillar denna personen grovt mycket, konstigt kanske ni tycker, men naaaaaae. Helt logiskt för mig. Hade så fint långt tjock perfekt brunt, som jag inte ens uppskattade så mycket då, tyckte jag inte hade så långt.. Haha, om jag bara visste.. nu när jag har kort hår så tänker man på det mer också. fy. då hade man fasen aldrig problem med att man måste använda löshår när man ska vara fin.. 
 
Behövde bara få ur mig detta på något sätt.. blir alltid så förbannad efter att ha kollat på gamla bilder, haha! Va juuuu så fint.. ge mig tillbaka mitt långa fina bruna hååååår.. blöh. angrywoman, yes
 






 
jag efter hennes avfärgning.. va så glad över att kunna få ha låååångt blont hår tillslut, men icke..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kvälls-ilandsproblem

Åh gud, vet ni vad som gör mig så himla förbannad ibland? När jag kollar på gamla bilder och ser mitt gamla hår. Haha, tänker tillbaka och ångrar mig så himla mycket varje gång jag ser en gammal bild. Ångrar att jag skulle bli blond hos en förjävla dålig elev på drottning blanka som praktiserade på "en utav de bästa salongerna i Stenungsund" och lovar mig saker, sen efter att ha levt med en fruktansvärd orangebrun färg i några veckor, kommer tillbaka till henne för att äntligen göra det blont - SÅ GÖR HON DET INTE. Då kommer dem frisörerna i salongen och säger att hon inte kan göra sådana här stora förändringar, nehe.. varför påbörjade hon processen då? Haha ååååh, önskar så jädra grovt att jag bara gick därifrån och gick till en annan frisör direkt, istället för att låta henne röra mitt hår. Så fort jag pratar eller tänker på detta så blir jag förbannad, haha. Ser bara hennes ansikte framför mig, le åt mig, säga "det här va ju synd".. Vet ni vad som var "så synd"?.. att när frisören sa att hennes praktikant inte kunde göra mig blond, så sa hon tjejen som skulle fixa mitt hår "jag kan ju tvätta det och klippa topparna istället om du vill..." och då tänkte jag, ja, min pojkvän har ju kört ända till stenungsund för min skull så något får hon väl fasen göra.. Så jag sa, klipp pyttelite, vill inte att du ska röra mitt hår mer än pyttelite (Var skit förbannad). Och sen slutar det i KAOS. för mitt hår var mitt allt typ, haha.. då ligger typ 10 cm av mitt hår på marken. Jag blev så flyförbannad och är det ännu idag, så fort jag tänker på denna personen så vill jag strypa någon, haha.. ångrar mig så grovt. Sen dess har jag verkligen inte litat på frisörer, ingen annan får klippa mina toppar än mig själv, och Sara Babai på studio93, för hon litar jag på till 100%. Roligast av allt är också att efter denna incidenten, så tog hon bort mig och min kompis från facebook.. haha, kan inte stå för att hon var dålig på att vara frisör typ.. 
 
Så jag kan faktiskt sitta här och säga, även ifall jag är nöjd med mitt blonda hår tillslut, att jag hellre hade spolat tillbaka tiden och fortsatt vara brunett istället för att gå igenom det jag gick igenom. usch. Ogillar denna personen grovt mycket, konstigt kanske ni tycker, men naaaaaae. Helt logiskt för mig. Hade så fint långt tjock perfekt brunt, som jag inte ens uppskattade så mycket då, tyckte jag inte hade så långt.. Haha, om jag bara visste.. nu när jag har kort hår så tänker man på det mer också. fy. då hade man fasen aldrig problem med att man måste använda löshår när man ska vara fin.. 
 
Behövde bara få ur mig detta på något sätt.. blir alltid så förbannad efter att ha kollat på gamla bilder, haha! Va juuuu så fint.. ge mig tillbaka mitt långa fina bruna hååååår.. blöh. angrywoman, yes
 






 
jag efter hennes avfärgning.. va så glad över att kunna få ha låååångt blont hår tillslut, men icke..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0