life's to short to be unhappy!

Haft en riktigt bra dag faktiskt! Började väl lite sisådär pågrund av att Jesper hade stängt av klockan imorse när han vaknade tjugo i 6.. så han väckte mig istället vid tjugo i 7, haha. och jag skulle med kvart i tåget för att komma till jobbet och han börjar ju tio i 7.. hade typ en liten prick foundation kvar som jag fick fiska upp med en tops också, så att stressa denna morgonen var väl sådär! Helst när man jobbar morgon också och ska få upp alla, då är det som stressigast, icke bra! Men löste sig. Kom ett tåg 7, så jag hann ändå. Slapp ta kvart över tåget! Sen när jag väl kom till jobbet så jobbade jag med två underbara personer som jag verkligen tycker om att jobba med, så helvetes morgonen blev bra ändå! Var riktigt roligt att jobba idag faktiskt! Beror väldigt mycket på vem man jobbar med!
 
Sen efter jobbet iallafall så var det dags att köpa en ny foundation, och fick hjälp av en riktigt go tjej på Kicks som hjälpte mig med färg och vad som passar min hy osv. Så hon visade mig en matt primer och en matt foundation från Lumene! Testade den nyss, och älskar den faktiskt. Mycket mer min färg än den jag hade innan, och känns inte ens som att jag har smink på mig typ, är så det ska kännas! Så nu är jag glad. Sen ska ju kvällen avslutas med att träffa Rebecca med, woopwoop! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

life's to short to be unhappy!

Haft en riktigt bra dag faktiskt! Började väl lite sisådär pågrund av att Jesper hade stängt av klockan imorse när han vaknade tjugo i 6.. så han väckte mig istället vid tjugo i 7, haha. och jag skulle med kvart i tåget för att komma till jobbet och han börjar ju tio i 7.. hade typ en liten prick foundation kvar som jag fick fiska upp med en tops också, så att stressa denna morgonen var väl sådär! Helst när man jobbar morgon också och ska få upp alla, då är det som stressigast, icke bra! Men löste sig. Kom ett tåg 7, så jag hann ändå. Slapp ta kvart över tåget! Sen när jag väl kom till jobbet så jobbade jag med två underbara personer som jag verkligen tycker om att jobba med, så helvetes morgonen blev bra ändå! Var riktigt roligt att jobba idag faktiskt! Beror väldigt mycket på vem man jobbar med!
 
Sen efter jobbet iallafall så var det dags att köpa en ny foundation, och fick hjälp av en riktigt go tjej på Kicks som hjälpte mig med färg och vad som passar min hy osv. Så hon visade mig en matt primer och en matt foundation från Lumene! Testade den nyss, och älskar den faktiskt. Mycket mer min färg än den jag hade innan, och känns inte ens som att jag har smink på mig typ, är så det ska kännas! Så nu är jag glad. Sen ska ju kvällen avslutas med att träffa Rebecca med, woopwoop! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0