lycklig!

Gud vilken mysig dag jag haft.. både idag och igår! Jag och Jesper var barnvakt till älskade lilla Maya! Gick till stan, på lekpark och myste lite hos jespers föräldrar igår, som ville träffa Maya! Sen la jag henne där på kvällen och hade världens härligaste känsla i kroppen när hon sov här hos oss! Hon gör mig så himla lycklig mosters lilla guldklimp. Sen idag vaknade vi runt halv 8, myste lite i sängen och sen gick upp och lekte! Hon är så go på morgonen och har blivit en riktig busunge, så roligt! Alltid så glad, stolt över att vara hennes moster. Mötte upp Rosie vid 1-halv 2 i stan, gick där lite och sen gick vi på universeum! Maya hade så roligt.. allt var så spännande! Min lilla älskling. Nu är det tomt här hemma kan jag säga! Tiden går så fort när man har roligt.. 
 
Längtar tills man en dag får sin egna lilla familj! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

lycklig!

Gud vilken mysig dag jag haft.. både idag och igår! Jag och Jesper var barnvakt till älskade lilla Maya! Gick till stan, på lekpark och myste lite hos jespers föräldrar igår, som ville träffa Maya! Sen la jag henne där på kvällen och hade världens härligaste känsla i kroppen när hon sov här hos oss! Hon gör mig så himla lycklig mosters lilla guldklimp. Sen idag vaknade vi runt halv 8, myste lite i sängen och sen gick upp och lekte! Hon är så go på morgonen och har blivit en riktig busunge, så roligt! Alltid så glad, stolt över att vara hennes moster. Mötte upp Rosie vid 1-halv 2 i stan, gick där lite och sen gick vi på universeum! Maya hade så roligt.. allt var så spännande! Min lilla älskling. Nu är det tomt här hemma kan jag säga! Tiden går så fort när man har roligt.. 
 
Längtar tills man en dag får sin egna lilla familj! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0