Oroligtjej

USCH asså. Vet verkligen inte hur jag ska beskriva känslan i min mage.. men det kliar och ömmar i mina båda äggstockar nu och liksom strålar ut bakom på ryggen. På något sätt känns det som att jag har som en träningsvärk i äggstockarna, förstår inte vad som händer? Efter antibiotikan har jag känt det såhär, i andra äggstocken också dessutom.. innan var det bara den vänstra! Usch, tycker sånt här är så lurigt.. tur att jag snart ska tillbaka till gynekologen för att kolla.. vill verkligen att dem undersöker.. oroar mig för att inte kunna få barn och sånt, man vet ju aldrig vad som kan hända?! och när jag var där sist sa han bara att jag hade infektion i livmodern, hur visste han det bara sådär? har fått fel mediciner och besked innan, och hade inte förvånat mig om jag fått det nu också, tänk om medicinen bara gör det värre i kroppen? Vill inte tänka på det men så svårt när man känner av det konstant, inte direkt någon smärta men bara obehag, kliande och krampande känsla typ.. räddtjej.se
 
Tur jag hade en bra dag iallafall! Mötte upp min älskade syster som alltid gör mig så glad, och min underbara systerdotter! ♥ Hade en dag i stan, kollade kläder och så! Fick ju ett presentkort på G-star när jag fyllde år så ville kolla lite där! Var en bra men ändå jobbig dag minst sagt haha.. först så hade dem stängt av vattnet imorse till klockan 16, så fick inte duschat osv när jag va så varm på morgonen, sen när jag kom till korsvägen där jag skulle möta min syster kom en från röda korset och stod och pratade med mig i ca 30 minuter, visst, jätte bra sak dem gör, men är student och har inte så mycket pengar själv så vill inte höra något tjat om att föra över pengar osv, sen när jag äntligen satt mig ner och väntade på min syster så kom en mörkhyad kille fram till mig och började prata om att han drömt om mig ända sen han såg mig när jag pratade med han killen från röda korset (HAHA) och att jag är unik och att varje människa är unik, och att jag var så vacker och massor, rolig kille.. sen kom äntligen min syster! Vi gick till nordstan och in på gina tricot, sen när hon skulle betala så tog jag Maya och skulle gå ut, och då pep det om mig, så kollade personalen mig - inte tagit något, sen fick jag gå ut och in för att se om det bara var dem grejerna som krånglade, och det trodde dem. Sen gick vi in på intersport.. pep om mig precis när jag kom in, haha! inte ens hunnit vara inne i affären innan det pep om mig.. förstod ingenting haha! Men men! Var väl något speciellt med mig idag antar jag, haha.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Oroligtjej

USCH asså. Vet verkligen inte hur jag ska beskriva känslan i min mage.. men det kliar och ömmar i mina båda äggstockar nu och liksom strålar ut bakom på ryggen. På något sätt känns det som att jag har som en träningsvärk i äggstockarna, förstår inte vad som händer? Efter antibiotikan har jag känt det såhär, i andra äggstocken också dessutom.. innan var det bara den vänstra! Usch, tycker sånt här är så lurigt.. tur att jag snart ska tillbaka till gynekologen för att kolla.. vill verkligen att dem undersöker.. oroar mig för att inte kunna få barn och sånt, man vet ju aldrig vad som kan hända?! och när jag var där sist sa han bara att jag hade infektion i livmodern, hur visste han det bara sådär? har fått fel mediciner och besked innan, och hade inte förvånat mig om jag fått det nu också, tänk om medicinen bara gör det värre i kroppen? Vill inte tänka på det men så svårt när man känner av det konstant, inte direkt någon smärta men bara obehag, kliande och krampande känsla typ.. räddtjej.se
 
Tur jag hade en bra dag iallafall! Mötte upp min älskade syster som alltid gör mig så glad, och min underbara systerdotter! ♥ Hade en dag i stan, kollade kläder och så! Fick ju ett presentkort på G-star när jag fyllde år så ville kolla lite där! Var en bra men ändå jobbig dag minst sagt haha.. först så hade dem stängt av vattnet imorse till klockan 16, så fick inte duschat osv när jag va så varm på morgonen, sen när jag kom till korsvägen där jag skulle möta min syster kom en från röda korset och stod och pratade med mig i ca 30 minuter, visst, jätte bra sak dem gör, men är student och har inte så mycket pengar själv så vill inte höra något tjat om att föra över pengar osv, sen när jag äntligen satt mig ner och väntade på min syster så kom en mörkhyad kille fram till mig och började prata om att han drömt om mig ända sen han såg mig när jag pratade med han killen från röda korset (HAHA) och att jag är unik och att varje människa är unik, och att jag var så vacker och massor, rolig kille.. sen kom äntligen min syster! Vi gick till nordstan och in på gina tricot, sen när hon skulle betala så tog jag Maya och skulle gå ut, och då pep det om mig, så kollade personalen mig - inte tagit något, sen fick jag gå ut och in för att se om det bara var dem grejerna som krånglade, och det trodde dem. Sen gick vi in på intersport.. pep om mig precis när jag kom in, haha! inte ens hunnit vara inne i affären innan det pep om mig.. förstod ingenting haha! Men men! Var väl något speciellt med mig idag antar jag, haha.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0