Städ och fix dag!

Dammsugit varje dag nu i typ 3 dagar, men får bli idag också! Rent ska det va! Sen ska jag även fixa all tvätt som jag och sambon samlat ihop oss, medan han är iväg och dömer! Housewife? Ohja! haha.. Jobbigt att inte ha tvättmaskin i lägenheten, hade varit så mycket enklare! Eftersom jesper tränar så ofta och samlar på sig tvätt hela tiden så blir det ju en hel del.. Så nu är det en full korg och en full ikea påse plus lite till som jag ska tvätta, haha, upp o ner med hiss i någon timme nu framöver! Men det klarar jag!

Var underbart att ha Jesper hemma igår. Är inte ofta man får träffa honom även ifall man bor ihop! Så är så lycklig idag! Bra humör behövs när man ska greja hemma, hehe! 

Sökte även ett jobb till igår, som barnsköterska. Det enda barnsköterske jobbet jag har sett.. så hoppas dem ringer! Hade varit så himla roligt att få ett fast jobb nu, helst inom det jag vill jobba med och det jag brinner för - sjukvård och BARN! Håller tummarna! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Städ och fix dag!

Dammsugit varje dag nu i typ 3 dagar, men får bli idag också! Rent ska det va! Sen ska jag även fixa all tvätt som jag och sambon samlat ihop oss, medan han är iväg och dömer! Housewife? Ohja! haha.. Jobbigt att inte ha tvättmaskin i lägenheten, hade varit så mycket enklare! Eftersom jesper tränar så ofta och samlar på sig tvätt hela tiden så blir det ju en hel del.. Så nu är det en full korg och en full ikea påse plus lite till som jag ska tvätta, haha, upp o ner med hiss i någon timme nu framöver! Men det klarar jag!

Var underbart att ha Jesper hemma igår. Är inte ofta man får träffa honom även ifall man bor ihop! Så är så lycklig idag! Bra humör behövs när man ska greja hemma, hehe! 

Sökte även ett jobb till igår, som barnsköterska. Det enda barnsköterske jobbet jag har sett.. så hoppas dem ringer! Hade varit så himla roligt att få ett fast jobb nu, helst inom det jag vill jobba med och det jag brinner för - sjukvård och BARN! Håller tummarna! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0