update

GÄSP, vilken tråkig dag! Bara slappat sen jag vaknade, det tröttnar man väldigt fort på.. Hoppades på att få lite kvalitetstid med pojkvännen idag också efter att han dömt, men icke sa nicke. Han skulle dra iväg igen med sina kompisar efter nån timma. Så.. here i am. Ensam och sorglig, haha! Ska väl fortsätta kvällen med att kolla film eller något tror jag, antibiotikan gör mig så seg också så kanske är lika bra! 
 
Visade sig ju att den stora cystan dem såg var borta, men det var en liten cysta kvar, som däremot inte var något farligt att ha på äggstocken, och sen hade jag fått en infektion i livmodern! Suger. Alltid är det något! Så nu har jag fått en rejäl dos med antibiotika, två stycken sorter samtidigt.. Så äter 6 tabletter om dagen, usch! Men är ju för en bra sak, och sen ska jag verkligen ta bort min P-stav! Vill inte ha mer sån här skit, man får bara en livmoder, och bara dem äggstockarna man har, sen är det kört. Så de vill jag inte äventyra med!
 
Hoppas ni har en underbar helg!
 
 
 
 mosters älskling som redan är 11 månader på onsdag! ♥
den bästa som finns! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

update

GÄSP, vilken tråkig dag! Bara slappat sen jag vaknade, det tröttnar man väldigt fort på.. Hoppades på att få lite kvalitetstid med pojkvännen idag också efter att han dömt, men icke sa nicke. Han skulle dra iväg igen med sina kompisar efter nån timma. Så.. here i am. Ensam och sorglig, haha! Ska väl fortsätta kvällen med att kolla film eller något tror jag, antibiotikan gör mig så seg också så kanske är lika bra! 
 
Visade sig ju att den stora cystan dem såg var borta, men det var en liten cysta kvar, som däremot inte var något farligt att ha på äggstocken, och sen hade jag fått en infektion i livmodern! Suger. Alltid är det något! Så nu har jag fått en rejäl dos med antibiotika, två stycken sorter samtidigt.. Så äter 6 tabletter om dagen, usch! Men är ju för en bra sak, och sen ska jag verkligen ta bort min P-stav! Vill inte ha mer sån här skit, man får bara en livmoder, och bara dem äggstockarna man har, sen är det kört. Så de vill jag inte äventyra med!
 
Hoppas ni har en underbar helg!
 
 
 
 mosters älskling som redan är 11 månader på onsdag! ♥
den bästa som finns! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0