20151202

.. allt är löst! Tvätten är åter, haha. Husvärden fick komma o öppna.. tydligen måste man gå ner typ 10 minuter innan ens tvättid är slut och hämta ut tvätten annars är tvätten inlåst. Skevt, men visst. Nu vet man ju det till nästa gång.. 
 
Förresten så är vi ju redan inne i December månad! Julafton om bara 3 veckor.. hur snabbt har inte detta året gått?! Snart 2016 och det känns som det var igår jag skulle fylla 16 och träffade Jesper för första gången.. eller träffade AMANDA för första gången år 2009. Tiden har gått aldelles för fort.. Helt sjukt ju.. Jag är 21 nästa år?! my god... Så är det! Jag är iallafall ledig på julafton som tur är, det var det viktigaste på detta nya schemat. Resten skiter jag i, bara jag får julafton ledigt! Så nu är snart allt fixat här hemma. Julpyntat lite smått iallafall.. tror det är viktigare när man har småbarn hemma, nu bor ju jag och Jesper ensamma utan barn osv så det är inte liiiika viktigt med julpynt. Men lite småmys vill man åtminstone ha hemma!! 
 
 
 
Kunde inte vrida på sista bilden... måste blivit något fel. Men lite ser man iallafall, haha..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

20151202

.. allt är löst! Tvätten är åter, haha. Husvärden fick komma o öppna.. tydligen måste man gå ner typ 10 minuter innan ens tvättid är slut och hämta ut tvätten annars är tvätten inlåst. Skevt, men visst. Nu vet man ju det till nästa gång.. 
 
Förresten så är vi ju redan inne i December månad! Julafton om bara 3 veckor.. hur snabbt har inte detta året gått?! Snart 2016 och det känns som det var igår jag skulle fylla 16 och träffade Jesper för första gången.. eller träffade AMANDA för första gången år 2009. Tiden har gått aldelles för fort.. Helt sjukt ju.. Jag är 21 nästa år?! my god... Så är det! Jag är iallafall ledig på julafton som tur är, det var det viktigaste på detta nya schemat. Resten skiter jag i, bara jag får julafton ledigt! Så nu är snart allt fixat här hemma. Julpyntat lite smått iallafall.. tror det är viktigare när man har småbarn hemma, nu bor ju jag och Jesper ensamma utan barn osv så det är inte liiiika viktigt med julpynt. Men lite småmys vill man åtminstone ha hemma!! 
 
 
 
Kunde inte vrida på sista bilden... måste blivit något fel. Men lite ser man iallafall, haha..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0