Åh vad jag ÄLSKAR er!!

 
 
Så roligt med gamla bilder.. verkligen minnen för livet! Saknar tiden när man var mindre och umgicks hela tiden, hade massa sleepovers osvosv. Mitt liv är aldrig tråkigt med er två! Dem jag haft längst som vänner och de som stått mig närmast enda från början. Hur hade jag klarat mig utan er?! Mina fina, underbara och guldvärda vänner!! Vet inte vad jag hade gjort om jag aldrig hade träffat er två. ♥ Mina allra bästa vänner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Åh vad jag ÄLSKAR er!!

 
 
Så roligt med gamla bilder.. verkligen minnen för livet! Saknar tiden när man var mindre och umgicks hela tiden, hade massa sleepovers osvosv. Mitt liv är aldrig tråkigt med er två! Dem jag haft längst som vänner och de som stått mig närmast enda från början. Hur hade jag klarat mig utan er?! Mina fina, underbara och guldvärda vänner!! Vet inte vad jag hade gjort om jag aldrig hade träffat er två. ♥ Mina allra bästa vänner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0