Äntligen fredag!!

Är det bara jag som tycker det är något extra speciellt med fredagar?! Visst, lördag, också fin dag men fredag är något aldelles extra. Man har hela helgen framför sig, man laddar hela dagen inför fredagsmys.. man längtar helt enkelt till fredagarna varje måndag, haha! Idag jobbade jag bara till 15 också, sen hade jag ju hela eftermiddagen hemma med min fina sambo! Vart en lång vecka så ska bli skönt med lite ledighet nu, ladda upp batterierna inför nästa jobbiga vecka.. bara ledig en dag kommande vecka o sen jobbar jag även helgen, så blir tufft!! 
 
Igår förresten så hade vi anhörigträff på jobbet! Var så himla mysigt. Kom tidigare till jobbet så fixade jag och mina underbara kollegor Svetlana och Niga till med dukar, dukning, smörgåsar och allt möjligt. Fixade lite myspys! Alla anhöriga var jätte nöjda (vad som sades iallafall ;)), och även personalen. Väldigt lyckad kväll! Kul att samla alla och se de anhöriga man inte brukar träffa så ofta osv. 
 




 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Äntligen fredag!!

Är det bara jag som tycker det är något extra speciellt med fredagar?! Visst, lördag, också fin dag men fredag är något aldelles extra. Man har hela helgen framför sig, man laddar hela dagen inför fredagsmys.. man längtar helt enkelt till fredagarna varje måndag, haha! Idag jobbade jag bara till 15 också, sen hade jag ju hela eftermiddagen hemma med min fina sambo! Vart en lång vecka så ska bli skönt med lite ledighet nu, ladda upp batterierna inför nästa jobbiga vecka.. bara ledig en dag kommande vecka o sen jobbar jag även helgen, så blir tufft!! 
 
Igår förresten så hade vi anhörigträff på jobbet! Var så himla mysigt. Kom tidigare till jobbet så fixade jag och mina underbara kollegor Svetlana och Niga till med dukar, dukning, smörgåsar och allt möjligt. Fixade lite myspys! Alla anhöriga var jätte nöjda (vad som sades iallafall ;)), och även personalen. Väldigt lyckad kväll! Kul att samla alla och se de anhöriga man inte brukar träffa så ofta osv. 
 




 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0