Bläblablä

Har en fundering.. Jag tänker såhär. Att det kan vara såååå lätt att tveka på sig själv, inte tro på att man kan, ge sig själv kritik osv.. men JÄTTE svårt att ge sig själv positiv feedback och genuint tro på att man kan. Jag tänker först o främst just nu på körkortet jag hållt på med ett långt tag. Pågrund av att jag inte har någon tro på mig själv överhuvudtaget, sånt dåligt självförtroende har jag faktiskt... Jag tror inte en sekund på att jag kan, därför händer det inget. Jätte tråkigt för hade jag väl tagit tummen ur och tänkt att "ne nu jävlar, nu ska jag göra det här!" Så hade jag säkert haft körkort nu. För längesen till o med. Sen såklart, jag bor i Göteborg.. Spårvagnar o bussar kommer hela tiden så ingen stress direkt att få körkort för man kör aldrig här ändå.. Om man inte ska längre sträckor såklart.. Men bara saken att ha det i sin plånbok! Ha det klart, ett bekymmer mindre... Jaja, den som väntar får se. Bättre sent än aldrig, right?! Får helt enkelt fortsätta träna på att börja tro mer på mig själv. Få bättre självförtroende OCH självkänsla.. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Bläblablä

Har en fundering.. Jag tänker såhär. Att det kan vara såååå lätt att tveka på sig själv, inte tro på att man kan, ge sig själv kritik osv.. men JÄTTE svårt att ge sig själv positiv feedback och genuint tro på att man kan. Jag tänker först o främst just nu på körkortet jag hållt på med ett långt tag. Pågrund av att jag inte har någon tro på mig själv överhuvudtaget, sånt dåligt självförtroende har jag faktiskt... Jag tror inte en sekund på att jag kan, därför händer det inget. Jätte tråkigt för hade jag väl tagit tummen ur och tänkt att "ne nu jävlar, nu ska jag göra det här!" Så hade jag säkert haft körkort nu. För längesen till o med. Sen såklart, jag bor i Göteborg.. Spårvagnar o bussar kommer hela tiden så ingen stress direkt att få körkort för man kör aldrig här ändå.. Om man inte ska längre sträckor såklart.. Men bara saken att ha det i sin plånbok! Ha det klart, ett bekymmer mindre... Jaja, den som väntar får se. Bättre sent än aldrig, right?! Får helt enkelt fortsätta träna på att börja tro mer på mig själv. Få bättre självförtroende OCH självkänsla.. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0