Hair

Fixade mitt hår i onsdags på min lediga dag (ÄNTLIGEN!). Inte haft tid för mig själv så sett förjävligt ut ett tag nu, så skönt att äntligen känna sig lite fräschare igen! Le coiffeur här i Göteborg är verkligen min nya favoritsalong. Alltid nöjd när jag går därifrån! Duktig personal, mysig lokal, lugnt fast ändå inte.. Bästa salongen! Rekommenderar verkligen! Gjorde även Olaplex behandling nu när jag var där. Bästa jag gjort, håret känns redan friskare o starkare! Köpte även hem steg 3 som man gör hemma och resultaten blir magiska! Thank god for Olaplex! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hair

Fixade mitt hår i onsdags på min lediga dag (ÄNTLIGEN!). Inte haft tid för mig själv så sett förjävligt ut ett tag nu, så skönt att äntligen känna sig lite fräschare igen! Le coiffeur här i Göteborg är verkligen min nya favoritsalong. Alltid nöjd när jag går därifrån! Duktig personal, mysig lokal, lugnt fast ändå inte.. Bästa salongen! Rekommenderar verkligen! Gjorde även Olaplex behandling nu när jag var där. Bästa jag gjort, håret känns redan friskare o starkare! Köpte även hem steg 3 som man gör hemma och resultaten blir magiska! Thank god for Olaplex! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0